Studio za razvoj videoigara, Niantic, upao je u ozbiljne probleme i najavio otpuštanje čak četvrtine svojih zaposlenika. Studio koji je napravio svjetski hit, Pokemon Go, mobilnu igru koja je mnoge uvela u svijet proširene stvarnosti, objavio je kako će zaustaviti rad na dvije nove igre koje su bile u produkciji.
U e-mailu koji je zaposlenicima poslao izvršni direktor Niantica, John Hanke, poslao zaposlenici, priznao je kako je studio dopustio da troškovi rastu brže od prihoda.
Poslujemo u teškom tržišnom okruženju zbog sveukupnog globalnog makroekonomskog usporavanja, kao i jedinstvenih izazova na tržištima mobilnih igara i AR-a. U godinama nakon pokretanja igre Pokémon GO, tržište mobilnih uređaja postalo je prenatrpano, a promjene u trgovini aplikacija i krajoliku mobilnog oglašavanja otežale su lansiranje novih mobilnih igara u velikom broju. Također se suočavamo s AR tržištem koje se razvija sporije nego što se očekivalo, zbog tehnoloških izazova i zato što veći igrači usporavaju svoja ulaganja u svjetlu makro okruženja, dodao je u e-mailu.
Također snosimo odgovornost za svoj učinak. Današnje visoko konkurentno tržište mobilnih igara zahtijeva blistavu kvalitetu i inovaciju. Također zahtijeva snažnu monetizaciju i društvenu jezgru koja može potaknuti viralni rast i dugoročni angažman. Glavni prioritet je održati Pokémon GO zdravim. Dok smo napravili neke prilagodbe Pokémon GO tima, naše ulaganje u proizvod i tim nastavlja rasti, naveo je Hanke te dodao kako će se usredotočiti i na to da nedavno izdane igre budu uspješne.
Dodao je i kako će nastaviti ulagati u AR platformu kako bi mogli stvarati nova AR iskustva.
Uspon MR-a (video uređaja kao što su Meta Quest Pro i Apple Vision Pro) potvrđuje dugoročnu važnost AR-a, ali ova klasa uređaja samo je prijelazna verzija do pravih vanjskih AR uređaja, napisao je Hanke.
Prema njegovoj najavi, tvrtka će zatvoriti svoj studio u Los Angelesu, otpustiti 230 ljudi te zaustaviti rad na igri NBA All-World koja je objavljena u siječnju i zaustaviti rad na naslovima iz serije Marvel World of Heroes.
Odlučio sam suziti naš fokus na ulaganja u mobilne igre, koncentrirajući se na prve igre koje najjače utjelovljuju naše temeljne vrijednosti lokacije i lokalnih društvenih zajednica. Tržište mobilnih igara vrlo je zrelo i samo najbolji i najrazličitiji naslovi imaju šanse za uspjeh, pojasnio je Hanke.