Zagreb će postati dom prvog europskog razvojnog centra jednog od indijskih jednoroga. Riječ je o tvrtki Amagi, koja je osnovana 2008. godine, a koja TV mrežama omogućuje pokretanje, upravljanje, distribuciju i monetizaciju sadržaja diljem svijeta. Za Hrvatsku ima ambiciozne planove, a uspješno širenje na novim tržištima vodit će Igor Marinić, Marko Horvat i Danijel Perić i time nastaviti prethodnu višegodišnju suradnju.
Naš je cilj oduvijek bio donijeti intuitivniju i inteligentniju tehnologiju u svijet TV emitiranja kako bismo pomogli medijskim tvrtkama da svojoj publici omoguće još bolji doživljaj gledanja. Zahvaljujući centru za istraživanje i razvoj u Hrvatskoj bit ćemo bliže našim korisnicima i moći ćemo im ponuditi tehnološku podršku koju trebaju u stvarnom vremenu, istaknuo je Baskar Subramanian, CEO i suosnivač Amagija.
Kako objašnjavaju, širenjem na europsko tržište planiraju dodatno učvrstiti svoju globalnu poziciju i osnažiti poslovanje u Europi. U Amagiju su upravo Hrvatsku prepoznali kao tržište koje posjeduje potrebno stručno znanje i ima dovoljan broj IT talenata za razvoj njihovih naprednih rješenja.
Radujemo se što imamo priliku dati doprinos tehnološkoj zajednici u Hrvatskoj i pomoći u njenzinu daljnjem razvoju. Hrvatska se na globalnoj tehnološkoj mapi uspješno etablirala kao zemlja vrhunskih talenata, stoga smo uvjereni da će novootvoreni razvojni centar Amagi biti jedan od ključnih pokretača daljnjeg rasta i uspjeha. Očekujemo da će otvaranje ureda u Zagrebu i drugim gradovima imati znatan utjecaj na lokalna tržišta otvaranjem novih prilika za profesionalce u regiji, dodao je Igor Marinić, generalni direktor tvrtke Amagi Eastern Europe.
Veseli me što imamo priliku zaposliti talentirane stručnjake iz Hrvatske koje zanima video i streaming industrija. Svjesni smo borbe za kvalitetnim ljudima na tržištu, zbog čega velik naglasak stavljamo na zadovoljstvo naših ljudi koje se u velikoj mjeri odražava na cjelokupni uspjeh tvrtke. Kako bismo im to i omogućili, stručnjacima nudimo konkurentne uvjete i ugodno mjesto za rad na kojem će imati priliku razvijati se u ovom uzbudljivom sektoru, zaključuje Dina Kuhar, HR menadžerica u Amagi Eastern Europe.
Amagi je sa svojim rješenjima prisutan u više od 40 država svijeta, s glavninom klijenata s američkog tržišta. Popis korisnika Amagija uključuje ABS-CBN, AccuWeather, A+E Networks UK, Cinedigm, Cox Media Group, Crackle Plus, Fremantle, Gannett, Gusto TV, NBCUniversal, Tastemade, The Roku Channel, Vice Media i brojne druge globalne tvrtke.