Vodnjanska IT tvrtka Infobip, čiju komunikacijsku platformu u oblaku koriste velike svjetske tvrtke poput Ubera i Burger Kinga, razmišlja o pokretanju inicijalne javne ponude u SAD-u u sklopu svojih planova za širenje u toj zemlji.
Kako doznaje Bloomberg, u Infobipu stalno provjeravaju stanje na tržištu i razmatraju koji bi bio najpovoljniji trenutak za kretanje u takav veliki pothvat.
Možda u sljedećih nekoliko mjeseci, pola godine, godinu dana, donijet ćemo odluku, rekao je Bloombergu suosnivač Silvio Kutić.
Sa 61 uredom na šest kontinenata, 10 data centara i više od 1500 zaposlenika, svojim poslovnim partnerima i klijentima Infobip pruža usluge komuniciranja preko SMS-a, e-maila, aplikacija za chat, glasovnih poruka, pa sve do naprednih komunikacijskih tehnologija poput RCS-a i IoT-a. Njihove usluge pokrivaju gotovo 70 posto svjetske populacije, a cilj im je pokriti svih 100 posto.
Dolazimo iz malene zemlje, za koju se ne vežu brojni svjetski uspjesi u visokoj tehnologiji. Drago mi je da se ta slika sve više mijenja. Od početka smo bili vrlo uporni i vjerovali da uz velik trud možemo uspjeti globalno, rekao je nedavno medijima Kutić.
Tada su otkrili i kako do kraja godine planiraju zaposliti još 250 developera i 250 inženjera, od čega polovicu u Hrvatskoj.
Kutić je za Bloomberg istaknuo i kako 35 posto prihoda ostvaraju od tvrtki koje svoje sjedište imaju u SAD-u i koje su, po svojoj prirodi, digitalne kompanije kao što su Uber, WhatsApp i slične. Inače, 10 posto vlasništva kompanije nalazi se u rukama zaposlenika, dok je ostalih 90 posto u rukama triju suosnivača – Silvija Kutića, Roberta Kutića i Izabela Jelenića.
Zašto razmišljaju o pokretanju IPO u SAD-u, a ne recimo u Hrvatskoj? Odgovor je zapravo veoma jednostavan.
Za IT kompanije mnogo je veća likvidnost i bolja vidljivost na američkim burzama. To bi bila kruna našeg rada, rekao je na kraju za Bloomberg.
Izvor: Bloomberg