Telekomi stalno osluškuju potrebe tržišta i prilagođavaju svoje investicije i ponude onome što njihovi korisnici traže ili će tek tražiti. Tako je A1 Hrvatska na konferenciji za medije najavila svoje investicije za ovu godinu te predstavila nove usluge koje su, kako kažu, još prilagođenije potrebama korisnika.
Ove ćemo godine investirati 200 milijuna eura, što je najviše otkad poslujemo u Hrvatskoj. Već smo na pola godine zabilježili 152 milijuna eura ulaganja, 280 posto više nego u istome razdoblju lani, naglasio je predsjednik Uprave A1 Hrvatska Jiří Dvorjančanský. Kontinuirano unaprjeđenje usluga i razvoj novih već nas 24 godine pozicioniraju kao tržišnog inovatora. Sve to zahtjeva viziju i kreativnost A1 tima koji poznaje svoje korisnike i njihove potrebe te ima hrabrosti uvijek biti korak ispred na tržištu.
Prema podacima A1 Hrvatska, do kraja godine imat će najveći broj gigabitnih fiksnih priključaka u Hrvatskoj (800 tisuća), a u planu je nastavak izgradnje gigabitne mreže i priključivanje dodatnih 150 tisuća kućanstava do 2025. godine. Time bi A1 gigabitni Internet postao dostupan u više od milijun kućanstava, odnosno 70 posto kućanstava u Hrvatskoj. Kako ističu u A1 Hrvatska, modernizacijom i izgradnjom 5G mreže došlo se do 87 postotnog pokrivanja populacije te će do kraja godine više od 90 posto stanovnika imati 5G znak na mobilnim uređajima.
Nove usluge kao odgovor na nove potrebe
U skladu s investicijama i širenjem gigabitne mreže, A1 Hrvatska predstavila je nove, kako kažu, inovativne usluge i proizvode temeljene na istraživanju želja korisnika.
Čak 85 posto korisnika žele slobodu i fleksibilnost da sami mijenjaju TV pakete jednom mjesečno bez naknade. Uz to, 83 posto želi prenositi TV uslugu na druge lokacije, na primjer sa sobom na vikendicu ili mjesto u kojem provode godišnji odmor. Također, važno im je da na jednom mjestu, samostalno i jednostavno upravljaju svim uslugama, mijenjaju ih, isprobavaju nove i imaju njihov transparentan pregled. Želja je to 80 posto ispitanika, istaknula je glavna direktorica za privatne korisnike A1 Hrvatska Ivana Marković. Dodala je i kako gotovo 80 posto ispitanika želi isprobati nove usluge bez ugovorne obaveze i s mogućnošću da ih otkažu u bilo kojem trenutku.
Odlučili smo našu ponudu učiniti još fleksibilnijom i s još više izbora prema željama korisnika, kako bi zadržali status najkonkurentnijeg portfelja usluga. Polazišna točka nam je bila omogućiti sve ono što je korisnicima bitno za lakšu svakodnevicu. Upravo to naglašavamo i novom kampanjom jer tko je ikada rekao da ne želi sve – nitko nikada, poručila je direktorica marketinga za privatne korisnike Monika Majstorović.
Iz A1 pojašnjavaju kako je na najvećoj gigabitnoj fiksnoj mreži u Hrvatskoj dostupna brzina od 2 Gbps uz opremu koju čine WiFi 6 router i mesh uređaji, što je jedinstvena ponuda na tržištu. A1 tehničari će instalirati opremu na korisničkoj lokaciji i pobrinuti kako bi upravo svaki kut doma bio pokriven WiFi kvalitetnim signalom. Osim toga, dostupna je napredna korisnička podrška s kojom će se upiti i zahtjevi rješavati bez čekanja. TV usluga s više od 220 kanala postala je prijenosna te se može gledati na velikom ekranu na drugim lokacijama ili istovremeno na dva TV uređaja. Za to je potreban pametan TV uređaj ili Android box. Jedinstvena mogućnost na tržištu je dijeljenje neograničenog mobilnog interneta – korisnici na tarifama s neograničenim internetom mogu pokloniti neograničeni Internet na 24 sata drugim A1 prepaid ili postpaid korisnicima i tako svakoga mjeseca.
Kao posebnu novost napomenuli su da korisnici bonova mogu platiti svoje tarife tri ili šest mjeseci unaprijed uz popust, tako da osim što štede ne moraju brinuti o stanju na računu i isteku tarife. Također, putem weba ili Moj A1 aplikacije odsad mogu platiti prepaid tarifu bez kupovine bona.
Kako bi se ubrzalo plaćanje na A1 webshopu ili kupovina bonova, omogućeno je plaćanje putem Revolut Paya.