Iz YouTubea se pohvalili brojem pretplatnika: Sve ih je više spremno plaćati za uslugu koju koriste

Streaming servisi posljednjih su godina sve popularniji i sve više ljudi spremno je plaćati za uslugu koju koriste.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 10.11.2022. / 10:38

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Iako smo navikli na dugogodišnje besplatno korištenje YouTubea, za one koji ne vole da im se uz videa konstantno prikazuju reklame (čiji je broj u posljednje vrijeme porastao), kompanija ima jednostavno rješenje. Dakle, ako ne želite da vam se prikazuju reklame, možete se odlučiti na uslugu YouTube Premium. Naravno, takva usluga nije besplatna te je za nju potrebno plaćati mjesečnu pretplatu, a pored Premiuma, korisnicima je dostupna još jedan pretplatnička usluga - glazbeni streaming servis YouTube Music.

Slika nije dostupna Hoćete li plaćati pretplatu na YouTube? Google uvodi promjenu na svojem videoservisu koja se neće svidjeti korisnicima

Od predstavljanja pretplatničkih verzija YouTubeovih servisa, broj korisnika konstantno raste. U odnosu na 2020., prošle je godine ta brojka porasla za 20 milijuna, a iz YouTubea sada su se pohvalili kako je broj pretplatnika u ovoj godini porastao za još 30 milijuna korisnika. Time je ukupan broj pretplatnika Googleovih servisa YouTube Premium i YouTube Music porastao na čak 80 milijuna. Ipak, to ne znači kako 80 milijuna ljudi plaća Googleu pretplatu jer, kako su naglasili na službenom blogu YouTubea, u tu brojku uključeni su i pretplatnici koji koriste probno verzije korištenja ovih servisa.

Naime, YouTube korisnicima omogućuje probni period korištenja svojih pretplatničkih usluga u razdoblju od jednog mjeseca tijekom kojih oni ne plaćaju pretplatu. Kada to razdoblje istekne, korisnici mogu ili prekinuti korištenje premium usluga ili početi s plaćanjem pretplate za njeno korištenje.

Prilikom objave broja pretplatnika svojih usluga, iz YouTubea su još jednom podsjetili na beneficije koje im ta pretplata nudi - olakšava fanovima uživanje u svim glazbenim formatima: dugačkim ili kratkim videozapisima, prijenosima uživo, podcastima itd.

Slika nije dostupna Algoritam YouTubea za preporuke pokazao se iznimno neučinkovit

Osim što korisnicima omogućuju uživanje u glazbi i videozapisima, iz YouTubea naglašavaju i svoju ulogu kao kompanije koja omogućuje veliku zaradu glazbene industrije, a toj će ulozi biti posvećeni i u budućnosti.

Izvor: YouTube Blog

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti