Jedan od direktora Zooma objasnio kako će izgledati budućnost rada nakon pandemije

Kompanije moraju pratiti trendove koje je pokrenula pandemija i prilagoditi se željama i korisnika njihovih usluga, ali i svojih zaposlenika.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 21.12.2021. / 16:40

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Svima je jasno da se, nakon korone, kad god ona prođe, situacija s načinom rada više nikada neće vratiti na staro. U proteklih skoro dvije godine pokazalo se kako se posao jednako dobro, a možda i bolje, može raditi na drukčiji način, bolje rečeno - s drukčijeg mjesta.

Umjesto u uredima, brojni zaposlenici danas rade iz topline svog doma, s tim da se mnogima najučinkovitijim pokazao hibridni način rada, kada se dio vremena provede u uredu, a dio se radi od kuće.

Slika nije dostupna Najbrži vlak na svijetu dobit će posebne vagone namijenjene samo jednoj stvari

Udaljeni, odnosno hibridni rad samo je jedna od promjena koje možemo očekivati tijekom sljedećih godina, naglasio je i razgovoru za CNBC Ricky Kapur, prvi čovjek azijsko-pacifičkog odjela Zooma. Upravo je njegova kompanija višestruko profitirala s pandemijom, odnosno promjenom načina rada i s kućnim uredima. Iako rast Zooma usporava, što je i bilo i za očekivati, Kapur s optimizmom gleda na budućnost jer vjeruje da će hibridni način rada prevladati, a s tim i potražnja za uslugama njegove tvrtke.

Osim što će budućnost donijeti kompromis između uredskog i udaljenog rada te će kompanije zaposlenicima trebati omogućiti kolaborativno i hibridno radno okruženje, u Zoomu smatraju kako će se promijeniti još dvije stvari na ovom tržištu.

Jedna se odnosi na korisničko iskustvo i angažman prema kupcima koji će tražiti još veće mogućnosti prilikom šopinga. Npr. Kapur je spomenuo maloprodaju i mogućnost da korisnici udaljeno stupe u kontakt i uživo razgovaraju s prodavačima u trgovini, vide proizvod i na temelju tog iskustva donesu odluku o kupovini.

Slika nije dostupna "Zoom dismorfija" ili kako su videokonferencije promijenile našu sliku o sebi

Treća stvar, pored hibridnog rada i boljeg korisničkog iskustva, odnosi se na razvoj novih platformi i servisa koji će biti namijenjeni nekim novim korisnicima, prvenstveno u zdravstvu i na tržištu obrazovanja.

S obzirom na to da živimo u dinamičnim vremenima, kada se stvari stalno mijenjaju, kompanije moraju konstantno pratiti trendove i prilagođavati se željama ne samo svojih korisnika i kupaca, već i zaposlenika.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti