Koliko god umjetna inteligencija pomogla u nekim aspektima, toliko su ljudi sve svjesniji potencijalnih problema koji bi se mogli pojaviti prilikom upotrebe te tehnologije. Jedno od područja u kojem bi moglo biti ozbiljnih problema su politički oglasi.
Uoči početka predizborne promidžbe za predsjedničke izbore 2024. godine u SAD-u, kongresnica Yvette Clarke sastavila je prijedlog zakona koji bi od političkih stranaka zahtijevala da jasno istaknu ukoliko su koristili umjetnu inteligenciju u svojim političkim oglasima.
Naši trenutni zakoni nisu se ni dotaknuli ovoga niti su spremni zaštiti Amerikance od onoga što brzi razvoj umjetne inteligencije može značiti za društvo, istaknula je Clarke u razgovoru za Washington Post. Pojasnila je kako je njen prijedlog zakona dio zajedničkog napora da se Kongres pozabavi sve većim izazovima s kojima se društvo suočava u svjetlu umjetne inteligencije.
Potreba za određenim pravilima vezanima uz razvoj umjetne inteligencije, sve je veća i sve se češće može čuti poziv s različitih strana da se zakonodavci što prije pozabave ovim problemom.
Iako zakon koji je Clarke predložila neće zaštiti američke građane od svih lažnih vijesti koje umjetna inteligencija može stvoriti, već je i sam pokušaj da se obilježi takav sadržaj korak u pravom smjeru.
Msilim da postoje veoma važna područja za korištenje umjetne inteligencije. Ali moramo imati nekakva pravila kako građani ne bi bili zavaravani ili im se naudilo, rekla je Clarke.
Izvor: Washington Post