Američka neprofitna organizacija Highway Loss Data Institute nedavno je objavila popis automobila koji su najmanje zanimljivi lopovima, odnosno koji se najmanje kradu. HLDI usko surađuje s osiguravajućim kućama, a podaci koje su objavili odnose se isključivo na tržište SAD-a te obuhvaćaju informacije o 40 milijuna vozila i oko 18 tisuća prijava krađa automobila.
Prema tim podacima, oko krađe automobila najmanje mogu biti zabrinuti vlasnici Tesle. Njihovi automobili predvode ovu listu vozila za koje je najmanja vjerojatnost da će ih netko ukrasti te prve dvije pozicije drži Model 3 4WD te Model Y 4WD. Udio ova dva modela u krađama iznosi samo 3 posto od ukupnog prosjeka ukradenih svih putničkih automobila.
Jedan od razloga zašto Teslini automobili ne privlače toliko lopove jest opcija praćenja putem GPS-a. Također, kako su objasnili na Electreku, ukradene Tesle često su brzo vraćene vlasnicima, što je često popraćeno i u medijima, što je možda dodatno obeshrabrilo lopove.
Među top 10 automobila na ovom popisu nalaze se 4 Tesle (na petom mjestu Model X, a na sedmom još jedna verzija Modela 3), a na tom popisu nalaze se i 3 Volvova automobila - na trećem mjestu XC90, na šestom je XC40 i na osmom mjestu XC60. Ostali automobili za koje je najmanja vjerojatnost da će biti ukradeni su GMC Acadia na četvrtom mjestu, Lexus UX250 na devetom mjestu, dok listu top 10 vozila u ovoj kategoriji u SAD-u zauzima Chevrolet Trailblazer. Treba naglasiti kako se svi ovi podaci odnose na vozila proizvedena između 2020. i 2022. godine.
Dok Tesle nisu toliko popularne među lopovima u SAD-u, na Electreku podsjećaju kako su u Europi lopovi uspjeli izvesti više krađa, zbog čega je Muskova kompanija morala dodatno povećati sigurnost svojih vozila i to tako što s unaprijedili kriptografiju ključa te uvođenjem dodatne opcije PIN to Drive.
Dok Tesle imaju najmanje problema s krađama, velikih problema s lopovima posljednjih godina u SAD-u imali su Kia i Hyundai. Razlog za to bio je TikTok jer su se tom društvenom mrežom raširili videozapisi na kojima je objašnjeno kako jednostavno ukrasti neke od starijih modela vozila ovih proizvođača, a mnogi su iskoristili te upute tako da je broj krađa Kije i Hyundaija značajno porastao.