Iako je od smrti Steva Jobsa prošlo dugo vremena i o njemu se zna gotovo sve, i dalje se povremeno objave neke nove ili manje poznate informacije o suosnivaču Applea zahvaljujući kojem danas imamo uređaje poput iPhonea i iPada. Osim po viziji i perfekcionizmu, Jobs je bio poznat i po svom karakteru i odnosu prema zaposlenicima koje nije štedio i od njih je uvijek tražio samo maksimalni angažman na poslu.
O tome kako se odnosio prema zaposlenicima, odnosno što je tražio od zaposlenika na najvišim pozicijama, objavio je nedavno John Rossman u knjizi o Amazonu. Napisao je što bi Jobs govorio osobama koje su dobile veću poziciju u kompaniji te su od običnih zaposlenika promovirani u potpredsjednike odjela. To im je objasnio kroz priču o domaru koji nije isprazno smeće u njegovom uredu, ako smeće nije bilo ispražnjeno, Jobs bi se obratio domaru koji bi mu objasnio da su promijenjene brave na vratima ureda, a on nije imao ključ.
To je bilo shvatljivo objašnjenje. Kao domar, on je mogao imati izlike, rekao je Jobs jednom prilikom novim direktorima u kompaniji te ih upozorio da postoji velika razlika između domara i osobama na visokim pozicijama, osobama koje donose važne odluke. Takve osa neobe, smatrao je Jobs, nemaju pravo na izlike kakve imaju domari.
Kada zaposlenik postane potpredsjednik, za njega ili nju nestaju sve izlike zuspjeh. Potpredsjednik je odgovoran za "sve pogreške koje se dogode…", Jobs je govorio osobama koje su dobile promaknuće kako bi bili svjesni na kakvom su odgovornom mjestu i što se od njih traži.
Kada dođe do pogreške i problema, Jobs je znao govoriti – "razlozi nisu važni" te je smatrao da su osobe koje su odgovorne za projekte trebale uzeti u obzir i potencijalne, ali i neočekivane probleme koji su se mogli dogoditi i unaprijed se pripremiti za njih, odnosno imati neki plan b ili jednostavno pokušati pronaći rješenje, bez izlika i prebacivanje krivnje na druge.
Izvor: Business Insider