Druga konferencija Future Tense o budućnosti poslovanja održat će se 19. i 20. svibnja u zagrebačkoj Laubi, gdje će najpoznatija svjetska futurološka imena govoriti o budućnosti poslovanja različitih industrija. Novost je to da se ove godine konferencija održava dva dana, a petstotinjak sudionika može očekivati inspirativna predavanja te razgovore o megatrendovima i promišljanjima kako ih integrirati u poslovanje.
Jedini svjetski profesionalni futurolog usko specijaliziran za budućnost putovanja i turizma dr. Ian Yeoman govorit će o budućnost razvoja turizma, u budućnost hrane uputit će nas dr. Irwin Adam, dok će o budućnosti i razvoju profesija i tržišta rada govoriti futurolog dr. Daniel Susskind, čiji je TED govor o tome pogledan gotovo 1,5 milijun puta.
Drugi dan rezerviran je za dvije specijalizirane radionice. Radionica o turizmu dr. Iana Yeomana namijenjena je svim djelatnicima turističkog sektora koji žele čuti kako će industrija izgledati 2050. godine. Naime, predviđanja govore kako će u sljedećih tridesetak godina gotovo 50 posto svjetskog stanovništva putovati izvan granica svoje zemlje, a sigurno je da taj trend neće zaobići ni Hrvatsku, kojoj je turizam jedna od najvažnijih gospodarskih grana. Kako kombinirati hranu, dizajn, biologiju, tehnologiju i inženjerstvo bit će samo neke od tema radionice dr. Irwina Adama.
Autorski projekt agencije
Konferencija je autorski projekt agencije Komunikacijski laboratorij, a u povodu najave drugog izdanja vlasnica i direktorica Manuela Šola je izjavila: Na konferenciji Future Tense želimo okupiti sve biznis dionike koji zaista proaktivno promišljaju o strateškim inovacijama i tehnološkim promjenama koje budućnosti nosi, za pojedince, ali i za kompanije i zajednicu u cjelini. Možemo obećati jedinstvena iskustva za naše partnere i goste te premium sadržaj kroz predavanja vodećih svjetskih futurologa. I ove godine bavimo se aktualnim temama te vjerujemo da će biti zanimljive i korisne svima iz poslovnog zajednice koji aktivno sudjeluju u kreiranju svoje budućnosti.
Koliko kompanije u svijetu pozorno promišljaju scenarije 2030. godine, govori podatak da vodeće svjetske tvrtke i brendovi unazad par godine zapošljavaju futurologe kako bi savjetovali uprave pri upravljanju rizicima i donošenju odluka. Futurulozi zapravo kreiraju predviđanja budućnosti na temelju brojnih analiza, a do spoznaja dolaze propitkivanjem kakve bi se promjene trebale dogoditi kako bi se ostvarila zamišljena stanja ili pojave u budućnosti.
Jedinstven vizualan identitet
Lansiran 2018. godine, logotip konferencije i dalje ostaje jedinstven i inovativan. Riječ je o logotipu, odnosno botu, specifičnom po tome što se u svojoj digitalnoj inačici, u realnom vremenu mijenja, ovisno o korištenju hashtagova iz cijeloga svijeta na Twitteru. Ove godine zadani pojmovi vezani za teme predavanja o budućnosti biznisa, turizma i putovanja te profesija.
Značaj konferencije prepoznale su i partnerski podržale uspješne kompanije Husqvarna, Nestlé, Wiener osiguranje VIG i Zvijezda.
Više informacija o konferenciji potražite na www.futuretense.eu