Nacionalni festival ogašavanja IdejaX danas je predstavila nove predavače koji će se pojaviti u Zagrebu 26. i 27. svibnja.
Već smo pisali o IdejaX festivalu na kojem će gostovati i jedan od trenutno najvećih gurua društvenih mreža Gary Vaynerchuk.
Danas su organizatori predstavili još četiri nova eminentna predavača koji će prisustvovati ovom događaju, a radi se o Marcu Lewisu, Steveu Walpoleu, Dougu Harisu i Vuku Ćosiću.
Također, u tijeku su i prijave za natjecateljski dio programa, koje su otvorene do 01. svibnja. Kotizacije za radove iznose 749 kuna, a više informacija o natjecateljskom dijelu možete pročitati na idejax.com.
Kotizacije za cjelokupni dvodnevni program festivala iznose 999 kuna, za studente 399 kuna, a za one koji samo žele pogledati izložbu radova prijavljenih na natjecanje i prisustvovati prezentacijama, kao i završnoj, svečanoj dodjeli nagrada 199 kuna do 1. svibnja. Nakon 1. svibnja sve kotizacije za IdejuX poskupljuju na 1.499 kuna, bez PDV-a.
Evo i kratke biografiju novih predavača:
Marc Lewis:
Marc Lewis je dekan Londonske škole za komunikacije, koju je 1985. osnovao marketinški guru John Gillard, i koja je najbolji izbor za one koji žele ostvariti karijeru u oglašavanju. Marc je strastven kada se radi o razvijanju novih generacija kreativnih mislioca, koji posjeduju zdrav razum za preživljavanje i uspjeh u natjecateljskom svijetu marketinga. Njegova internet kompanija 2000. godine prodana je za skoro 20 milijuna funti. Tada se posvetio mobilnoj revoluciji i bio jedini poduzetnik koji je u istoj godini za dvije različite kompanije dobio Red Herring 100 nagrade. Obje su bile za tehnološke inovacije u mobilnoj industriji.
Steve Walpole:
Steve Walpole, bivši kreativni direktor agencije 'Clark McKay & Walpole', radio je u direktnom marketingu 26 godina, od čega posljednjih 19 kao kreativni direktor. Prije ulaska u 'CMW' 1996. bio je jedan od osnivača agencija 'GGT Direct Advertising' i 'Lowe Direct'. Upotreba tehnologije kako bi se pomoglo potrošačima da stupe u interakciju s brandom oduvijek je bila jedna od Steveovih strasti. On vjeruje u potpunu integraciju, gdje potrošači mogu komunicirati s brandom u svakom trenutku, i gdje su njihova očekivanja uvijek premašena, te naglašava kako je kreativnost još uvijek najvažniji segment uspješnih marketinških kampanja.
Doug Harris:
S bogatom karijerom od preko 25 godina provedenih u marketingu i zavidnom količinom klijenata u elektroničkim medijima diljem svijeta, Doug Harris zaslužio je reputaciju vrhunskog marketinškog konzultanta za elektroničke medije. Dobitnik brojnih nagrada i priznanja iz struke, Harris je razvio strategiju natjecanja s konkurencijom tako da ih nadmudri svojom kreativnošću i inovativnim pristupom, a ne veličinom budžeta. Pokazao je jedinstvenu sposobnost usklađivanja zahtjeva programskih sadržaja s prodajom.
Vuk Ćosić:
Na položaju kreativnog direktora agencije Literal, i kasnije kao direktor odjela za User Experience u RenderSpace – Pristop Interactive, vodio je projektne timove na većem broju ključnih slovenskih i drugih projekata poput: Matkurja, Najdi.si, Pinkponk, SiOL, Mladina, Kolosej, Lek, Ured Vlade za informiranje, Adria Airways, Coolinarika.com. Kao web strateg vodio je online dio kampanje Danila Türka na predsjedničkim izborima 2007., te stranke SD na slovenskim parlamentarnim izborima 2008., EU izborima 2009. i lokalnim izborima 2010. Kao web stručnjak često predaje i piše stručne članke (kolumnist Dela, Finance, Dnevnika). Autor je knjige o pisanju za internet, te član Savjeta Vlade RS za informacijsko društvo i glavnog odbora web sekcije pri Gospodarskoj komori Slovenije.