Već je odavno poznato da raznorazna istraživanja pokazuju kako inovativan dizajn interijera, prepun šarenih boja potiče kreativnost i produktivnost zaposlenika.
Ima logike. Mislim, vjerojatno ste, ako ne kreativniji, a ono bar vedriji buljite li cijeli dan u žuto-crveni zid i kičastu lampu nego u dosadno bljedunjavo sivilo prisutno u većini hrvatskih ureda.
No, svega toga su očito itekako svjesni u velikim marketinškim kompanijama i kreativnim agencijama koje, čini se, ne štede na kričavim bojama, svjetlucavim tkaninama i futurističkom dizajnu.
Primjerice, čelnicima multinacionalne marketinške kompanije Ogilvy & Mather’s Guangzhou nije bilo dovoljno raznoraznih šarenih predmeta i detalja u radnom prostoru pa su čak odlučili objesiti ogromnu figuru konja na strop, a sve u cilju poticanja svog osoblja na kreativnost.
A evo dokaza da sve banke nisu sive i uštogljene. Macquarie investment bank u Sydneyu:
Za dizajn ANZ Centra u Melbourneu, studio Hassel je osvojio dvije prestižne nagrade: World Architecture Festival’s Interiors 2010 i Fitout of the Year 2010:
Bangkok University Creative Center osnovala je tajlandska vlada s ciljem pokušaja transformacije državne ekonomije koja je godinama počivala na poljoprivredi i industriji – u kreativno gospodarstvo. Zadatak arhitekata je tako bio da naprave „otvoren, zaigran, ekspresivan i fleksibilan prostor“:
A što ćemo mi u regiji? Želite li biti produktivniji i kreativniji na radnom mjestu, možda biste mogli probati nagovoriti šefa da umjesto s dosadnom bijelom, zidove osvježi, šta ja znam - ljubičasto-žutim točkama? Ne? A, dobro. Uvijek možete sami izabrati pozadinu za desktop.
Više fotki kul poslovnih interijera pogledajte ovdje.