Jedan od dobitnika VIDI e-novation Award, čija se dodjela održala prošlog tjedna, zagrebačka je tvrtka Connected Devices. Njihov IoT baziran sustav za pozicioniranje ljudi i objekata SPOTSIE prepoznat je i nagrađen kao visokotehnološka inovacija u Hrvatskoj nagradom srebrno "Teslino jaje”.
Spotsie je vrlo fleksibilan proizvod čiji je razvoj od početne ideje do funkcionalnog proizvoda trajao gotovo dvije godine. Kao osnovno rješenje, Spotsie predstavlja sofisticiranu kombinacija inteligentnih hardvera (gateway i beacon) i najnovijih algoritamskih modela kao i 'clouda', koji je rezultat rada matematičara i kompjuterskih znanstvenika. Sustav postiže izvrsne rezultate – i pokretnih i stacioniranih objekata, zbog čega možemo biti 100 posto sigurni u kojoj se sobi objekt nalazi, navodi idejni začetnik i osnivač Roko Roić.
Kako pojašnjava voditeljica razvoja proizvoda Lucija Zlatar, rješenje je bazirano na tehnologijama "Internet of Things", čije su mogućnosti zaista velike, pa je sustav uz jednostavnu implementaciju moguće primijeniti i mimo onoga za što ga trenutačno koriste, a to je event management.
Spotsie mobilna i web-aplikacija uvijek se prilagođava vizualnom identitetu i brendu kupca. Takvim pristupom naši klijenti s minimalnim ulaganjima imaju vlastitu aplikaciju razvijenu po najnovijim svjetskim standardima. Zbog visoke preciznosti unutar 2 metra, sustav pruža personalizirano, time i izvrsno korisničko iskustvo jer organizatori konferencija, kongresa i festivala u stvarnom vremenu imaju uvid u detaljnu analitiku o kretnjama i potrebama posjetitelja, ali i rezultate o uspješnosti cjelokupnog događanja, ispričala nam je Lucija Zlatar.
Da Spotsie prepoznaju i izvan granica Hrvatske, najbolje pokazuje interes koji su pobudili na vodećoj kongresnoj burzi u Barceloni prošlog mjeseca.
Susreli smo se s klijentima i partnerima iz Europe i SAD-a koji su nam potvrdili kako u konferencijskoj i hospitality industriji postoji zaista velika potreba za proizvodima kao što je Spotsie, te da konkuriramo na globalnoj razini iako smo još uvijek u startup fazi. Uz pozicioniranje na regionalnom tržištu, sljedeći korak u prvom kvartalu je ulazak i na tržište srednje i zapadne Europe, a posebno sam ponosan što Spotsie kao mali startup iz Hrvatske razgovara s klijentima iz SAD-a, UK-a, Njemačke, Švicarske, Austrije, Rusije te Japana i Singapura, naglašava voditelj razvoja poslovanja Matej Zelić.
Dodaje i da, osim klijenata iz kongresnog biznisa, već početkom godine kreću s projektima iz naftne, proizvodne i građevinske industrije s fokusom na pozicioniranje ljudi i objekata te korporativnu angažiranost.
Kada jedinstvenost, potencijal i kvalitetu proizvoda kojem smo posvećeni prepozna tim vrhunskih stručnjaka i znanstvenika instituta Ruđer Bošković i VIDI-a, s velikim entuzijazmom nastavljamo razvoj i komercijalizaciju Spotsija u RH, ali i globalno, zaključuje Zlatar.