Kandidati suočeni s izazovom prodaje – tko će osvojiti srca kupaca?

Tko će se pokazati kao apsolutni hit?

Zimo Zimo | 16.12.2024. / 08:01

Direktna prodaja u Startaj Hrvatska 2024. (Foto: Nova TV)

Projekt "Startaj Hrvatska" ulazi u ključnu fazu u kojoj kandidati svoje proizvode predstavljaju izravno kupcima. U nastavku projekta saznat ćemo tko će se najbolje prilagoditi izazovima i uspješno odgovoriti na zahtjeve tržišta.

U uzbudljivom nastavku projekta "Startaj Hrvatska" kandidati su suočeni s prodajom jedan na jedan. Njihovi proizvodi, koji su dostupni na policama SPAR-a, dobili su priliku doprijeti do kupaca. Izazov? Pokazati svoju posvećenost i prodajne vještine, a pritom osvojiti srca i košarice potrošača.

Prva se pred izazovom našla Tijana Bogdanović, koja stoji iza proizvoda Morning Lab Granola. Tijana i njezina kolegica Vesna suočile su se s početnim poteškoćama, no njihov je trud urodio plodom. Kombinacija granole s mlijekom i jogurtom oduševile su kupce. Rezultat je bio zadovoljavajući:

Nadala sam se da će se prodati pet do deset pakiranja na našu inicijativu i mislim da smo prodali u tom okviru.

Sljedeći na redu bio je Vinko Dragojević, proizvođač piva Brewville iz Metkovića. Premda je isprva bio skeptičan, Vinko je pronašao način kako približiti svoj proizvod kupcima.

Pivo je bilo izlaz iz korporacijske forme, pretvorilo se iz hobija u poslovnu priliku, izjavio je te dodao kako je atmosfera tijekom prodaje bila puna humora i zezancije. Itekako sam zadovoljan, i više od očekivanja.

Potom su gledatelji imali priliku vidjeti kako se snalaze Sanja i Ivan Lešić sa svojim ekstra džemom od šipka. Njihov ekološki proizvod prezentiran je na domaćim palačinkama koje su oduševile prolaznike.

Imamo dojam da su svi oni koji su probali palačinke s džemom od šipka, džem i kupili, rekla je Sanja te naglasila nostalgiju za okusima bakinih džemova.

Posljednji su u emisiji kupce pokušali osvojiti Helena i Danijel Carić s proizvodima od pira pod brendom Artisana. Uz tjesteninu s umakom od rajčice i griz na mlijeku, svoj su trud usmjerili na edukaciju kupaca o nutritivnosti svojih proizvoda.

Mislimo da je ljudima tjestenina bliža i da će se lakše odlučiti za kupnju, izjavila je Helena.

Ovi hrabri poduzetnici nastavljaju oblikovati budućnost po svojoj mjeri. Pitanje koje ostaje jest: tko će se pokazati kao apsolutni hit? To ćemo doznati nakon što u sljedećoj epizodi ostala četiri kandidata predstave svoje proizvode kupcima u prodaji jedan na jedan.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti