Predstavljanje chatbota ChatGPT, koji je u kratko vrijeme zadivio svijet, čini se da je zahuktalo i bitku na polju umjetne inteligencije. Iako su velike kompanije i države i prije ulagale velike resurse u razvoj i treniranje AI-a, s ChatGPT-om umjetna inteligencija postala je mainstream, odnosno i obični su ljudi napokon iz prve ruke mogli saznati njezine velike sposobnosti i mogućnosti.
U posljednje vrijeme naslovi velikih medija puni su umjetne inteligencije - od ChatGPT-a, Microsofta koji ulaže veliki novac u OpenAI pa do Googlea u kojem je proglašena uzbuna zbog straha da bi ChatGPT mogao ugroziti njihovu tražilicu koja im je glavni izvor zarade. Također, Google je predstavio i rezultate istraživanja njihova sustava za umjetnu inteligenciju koji, na temelju tekstualnih upisa, može producirati glazbu.
Osim američkih kompanija, mnogo novca u umjetnu inteligenciju ulažu i Kinezi, uključujući i Baidu. Najpopularnija kineska tražilica tako već za ožujak ove godine planira vlastiti chatbot koji bi trebao biti sličan ChatGPT-u, komentirali su za Reuters izvori upoznati s planovima tvrtke.
Baidu prvo planira predstaviti svoj AI chatbot kao posebnu aplikaciju, no s vremenom je namjeravaju integrirati u tražilicu kao jedinstven proizvod. Dakle, preko Baiduove tražilice korisnici odgovore na njihove upite više ne bi dobivali kao što ih danas prikazuje Google, kao linkove na kojima se mogu potražiti odgovori, već će se prikazivati odgovori koje, na temelju treniranja i učenja velike količine sadržaja, potpisuje umjetna inteligencija.
Na konferenciji održanoj prošlog mjeseca Baidu je predstavio tri, kako su ih nazvali, kreatora koji su bazirani na umjetnoj inteligenciji, a zahvaljujući treniranju na kreativnom sadržaju mogu se koristiti za pisanje scenarija, stvaranje animacija, kao ilustratori i slično. Iz kompanije još nisu komentirali ništa vezano za nadolazeći chatbot, no konkretne informacije trebali bismo saznati za manje od dva mjeseca.