Postizanje vožnje od 2000 kilometara bez dolijevanja goriva trenutno je nezamislivo za bilo koji automobil, s unutarnjim sagorjevanjem, hibridni ili električni. Ipak, kineski proizvođač električnih vozila BYD inzistira na tome da je to moguće sa njihovim nadograđenim hibridnim pogonskim sustavom, koji će biti ugrađen u njihove dvije nove limuzine srednje veličine, piše Bloomberg.
Navedena tehnologija obećava potrošnju od oko 3,5 litre goriva na 100 kilometara, što je vrlo impresivno, a to je i 800 kilometara više dometa vožnje od hibridnog Lexusa ES iz 2023. godine, prošlogodišnjeg lidera na popisu hibrida najvećeg dometa američkog Kelley Blue Booka. Takav bi napredak uvelike povećao privlačnost hibrida, poznatih po impresivnoj uštedi goriva, nižim početnim troškovima i smanjenoj zabrinutosti oko dometa vozila.
Popularnost hibrida i dalje je velika i među proizvođačima automobila i među potrošačima. Ta vozila služe kao most između tradicionalnih motora i potpuno električnih modela, posebice kao odskočna daska za prodaju električnih vozila na mnogim tržištima. BYD-ovi hibridi čine većinu njihove prodaje, izvijestio je Reuters.
Toyota, sa svojom opsežnom hibridnom linijom, pronašla je potvrdu u toj tržišnoj promjeni unatoč tome što kasno dolazi s električnim vozilima. Američki Ford je, prepoznajući ulogu hibrida u uravnoteženju gubitaka od električnih vozila, u travnju najavio proširenje svoje hibridne ponude.
Izvor: Business Insider