Od kada je promijenio ime kompanije u Meta, Mark Zuckerberg konstantno promovira metaverse i pokušava ga prikazati kao mjesto budućnosti u kojem ćemo provoditi jako puno vremena, možda i više nego u stvarnom životu. No za sada mu ta promocija i ne ide najbolje.
Osim činjenice da je ulaganje u metasvemir iznimno skupo i kompaniju stoji desetke milijardi dolara, a povrat te investicije ne očekuje se tako skoro, čini se kako je s prošlotjednom objavom na Facebooku zabio autogol takvoj promociji.
Naime, kako bi proslavio lansiranje metasvemira Horizon Worlds u Francuskoj i Španjolskoj objavio je sliku svog digitalnog avatara ispred virtualnog Eiffelova tornja. S tom slikom napravio je antipropagandu svog virtualnog svijeta te se u ovom slučaju ne može primijeniti poslovica da je svaki PR dobar PR. Naime, apsolutno ništa na toj fotografiji ne izgleda privlačno, niti futuristički, niti bi s njom Zuckerberg mogao privući mase u svoj VR svijet.
Umjesto toga, naišao je na izrugivanje korisnika koji su, među inim, komentirali kako je grafika tog svijeta budućnosti u rangu s igrom Teletubbies napravljenoj za PlayStation One, dok su neki komentirali kako je to još jedan dokaz da metaverse “umire u mraku”.
Kritike su brzo došle i do Zuckerberga koji je nakon toga objavio nove VR fotografije na Facebooku i Instagramu na kojima je opravdao prvu fotografiju napisavši kako je svjestan da je ona “prilično osnovna”, no da ju je objavio u brzini kako bi proslavio lansiranje Horizon Worldsa na novim tržištima. Napisao je kako je grafika u Metinom VR svijetu “sposobna za puno više” te da brzo napreduje.
Nove fotografije puno su atraktivnije, no analitičari smatraju kako će za popularizaciju metaversa trebati puno više od toga jer mnogi korisnici i dalje ne vide neku svrhu boravka u takvim virtualnim svjetovima.
Izvor: The Verge