U objavi na Facebooku, bivša glavna operativna direktorica (COO) Mete Sheryl Sandberg otkrila je da neće tražiti ponovni izbor u upravnom odboru te tvrtke, nakon što njezin mandat završi u svibnju.
Sandberg, koja je radila kao COO više od 14 godina i bila je članica uprave 12 godina, napustila je svoju ulogu COO-a u jesen 2022. godine. Unatoč tome što je naišla na značajne kritike tijekom svog mandata, Sandberg je izrazila zahvalnost i istaknula svoju odluku da se više usredotoči na filantropiju. Ipak, i dalje će ostati kao savjetnica u Meti.
Trenutno vodstvo Mete pohvalilo je Sandberg, navodeći da su izvršni direktor Mark Zuckerberg i tim pokazali snagu tvrtke i njezino buduće pozicioniranje. Zuckerberg je priznao Sandbergin doprinos unutar tvrtke u komentaru na njezinu objavu, izražavajući zahvalnost za njezinu predanost Metinom uspjehu.
Odlazak s navedene pozicije u meti označava kraj jedne ere za Sandberg, koja je odigrala ključnu ulogu u rastu Mete sa 150 milijuna dolara prihoda u 2007. godini, na više od 3,7 milijardi dolara u 2011. godini. Zuckerberg je Sandberg pripisao zasluge za oblikovanje poslovanja tvrtke s oglasima, izgradnju njezine upravljačke kulture i pružanje vrijednih savjeta za vođenje tvrtke.
Sandberg, već poznata osoba u tehnološkoj industriji, pridružila se Meti 2008. godine, nakon što je već bil obnašala značajne uloge u Googleu, Svjetskoj banci i Ministarstvu financija u vrijeme administracije bivšeg američkog predsjednika Billa Clintona. U njezinim ranim godinama u Meti nazivali su je i "nadzirateljicom odraslih".
Osim njezinih korporativnih postignuća, filantropska nastojanja Saandberg kroz njezinu organizaciju Lean, In usmjerena su na unapređenje žena na radnom mjestu. Njezina utjecajna knjiga "Lean In", objavljena 2013. godine, pridonijela je njezinom statusu slavne osobe.
Ostavština Sandberg uključuje vođenje tvrtke kroz značajan financijski uspjeh i izazove, uključujući kontroverze oko potkapanja demokracije, poticanja genocida i utjecaja na korisnike tinejdžere. Sandberg je također odigrala ulogu u rebrandingu Facebooka u Metu 2021. godine, kako bi novi naziv tvrtke odražavao njezinu ambicioznu potragu za "metaverzumom", što je dovelo do zabrinutosti među dioničarima i naknadnih rezova u Meti 2022. godine.
Izvor: CNN