Prva najava ovakve odluke pojavila se prije točno tri mjeseca, sada je i službeno da će se posljednjeg dana lipnja Flickru moći pristupiti isključivo putem Yahoo! računa...
Flickr je u posljednjih nešto više od godinu dana postao sjajan servis za razmjenu i pohranu fotografija u velikim rezolucijama, prvenstveno iz razloga što svakom korisniku nudi mogućnost besplatne pohrane čak 1 terabajta podataka. Mnoge je upravo ova značajka potaknula da svoje fotografije i(li) video zapise uploadaju na ovaj servis, a 2010 godine je uvedena mogućnost logiranja na Flickr povezivanjem Google ili Facebook profila. Stvar je funkcionirala više nego dobro, ali iz tko zna kojeg razloga je Yahoo! odlučio „isključiti“ ovu mogućnost, vjerojatno iz razloga što Google i Facebook doživljavaju izravnim konkurentima u borbi za korisnike.
Već tada, u ožujku, kada je Yahoo! prvi puta objavio da pristup Flickr servisu biti moguć samo i isključivo ako imate Yahoo! korisnički račun većina korisnika je to dočekala „na nož“, a nemali je broj onih koji su „zaprijetili“ kako će prestati koristiti Flickr. Očigledno to nimalo nije zabrinulo Yahoo! i one koji vode poslovnu politiku, pa je službeno potvrđeno kako će 30. lipnja biti zadnji dan za logiranje putem Facebook ili Google korisničkog računa na Flickr. Yahoo! je obavijestio sve korisnike da povežu svoje postojeće podatke za logiranje (analogno tome i fotografije, video zapise...) sa Yahoo! korisničkim računom, a ako ga slučajno nemaju, sugerira im se da ga kreiraju.
Za one koji to ne učine pristup svim fotografijama i video zapisima koje su do sada postavili na Flickr biti će onemogućen. Neovisno o nezadovoljstvu velikog dijela korisnika, samo su dva izbora; ili ćete otvoriti Yahoo! korisnički račun i nastaviti koristiti Flickr ili ćete ostati – bez svega. Osim, naravno, ako sve materijale s Flickra do kraja ovog mjeseca ne preuzmete na svoje računalo. Yahoo! je ovakvu odluku objasnio integracijom svih svojih usluga i servisa pod „istu kapu“, odnosno isti korisnički račun. Većina analitičara smatra kako će ovakvim potezom Flickr izgubiti dio korisnika, ali Yahoo! je procijenio drugačije, a tko je u pravu, kao i uvijek, pokazat će vrijeme...