Kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins naglasak stavio na globalne vrijednosti, ne na brendove

Dotaknuo se izrazito zanimljivog područja ljudskog ponašanja u kojem je očito koliko društvene mreže utječu na ponašanje ljudi.

Martina Čizmić | 15.04.2018. / 08:25

Jayanta Jenkins (Foto: Dani komunikacija) (Foto: Dani komunikacija)

Zadnji dan festivala Dani komunikacija sudionicima je svoje iskustva podijelio ni manje ni više nego kreativni direktor Twittera – Jayanta Jenkins.

Kao glavni globalni kreativni direktor Twittera, Jayanta Jenkins obnaša najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Redovito predaje na festivalima poput Cannes Lionsa, Spikes Asia i Advertising Week New York, gdje osvaja i top nagrade poput Outdoor Grand Prixa u Cannesu 2017.

Moram priznati da me se ovo predavanje posebno dojmilo, super mi je da Jayanta kao globalni kreativni direktor Twittera nije pričao isključivo o toj društvenoj mreži već o općenitim ljudskim vrijednostima i kako one utječu na percepciju brenda. Twitter nam je predočio kroz ljudske osobine i moram priznati na taj način brend podigao na posve novu razinu. Jenkins je pokušao sudionicima usmjeriti pažnju na to da kada se trude biti cool tek tada to nisu i motivirati ih da budu autentični, a „cool“ će doći kao posljedica toga. Dotaknuo se izrazito zanimljivog područja ljudskog ponašanja u kojem je očito koliko društvene mreže utječu na ponašanje ljudi, istaknuo je Nikola Žinić predstavnik organizacijskog odbora festivala.

Uz Jenkinsa, zadnji dan festivala obilježilo je predavanje Grahama Finka, multimedijskog umjetnika i višestruko nagrađivanog agencijskog kreativca koji se fokusira na ideje podsvijesti i kreativnosti. Koristeći tehnologiju za novi pristup kreativnom izražaju, Fink “crta pogledom” – stvara figurativne portrete očima uz pomoć posebnog softvera. Vrlo posjećeno bilo je i predavanje Stevea Loka koji vodi MarTech prestižnog The Economista, ali i Gabriele Lungu, stručnjakinje na području PR-a te Olivera Kibblewhite koji je govorio o virtualnoj stvarnosti. Oliver Kibblewhite, gorljivi je zagovornik VR tehnologije, osoba koja stoji iza poznatih projekta kao što su BBC Home – A VR Spacewalk te promoviranje Jaguar I-PACE automobila.

 

I zadnji dan festivala nastavio se niz posebno pripremljenog sadržaja za studente, održani su seminari Na kreativcima svijet ostaje, Kako dobiti posao u agenciji? i School's Out! Now What? te radionicom Trick or Treat? kojoj je bio cilj pomoći studentima u boljem razumijevanju načina na koji ljudi donose određene odluke. Također, prezentiran je projekt B-report je koji svijetu predstavlja kreativnu industriju regije, a u formatu Pivi poslije programa razgovaralo se na temu From freelancer to influencer.

Šesto izdanje festivala Dani komunikacija, središnjeg događanja industrije tržišnog komuniciranja, održava se u organizaciji HURA-e i IAB Hrvatska. Ove godine tema je sinergija tehnologije i kreativnosti, a festival je trajao tri dana i paralelno se održavao u tri dvorane u hotelu Lone u Rovinju.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti