Možemo samo konstatirati - bravo ekipa! Hrvatski startup Baggizmo uspio je devet dana prije isteka roka na Kickstarteru prikupiti ciljanih 35 tisuća američkih dolara, stoga više nema dvojbi - inovativna torba za muškarce "s IT stilom" uskoro stiže.
Baggizmo je 9 dana prije završetka kampanje koja na Kickstarteru traje od 1. lipnja, ostvario očekivani cilj dosegavši 35.000,00 USD. Uplate se u 100% iznosu odnose na samu narudžbu Baggizma - inovativne praktične muške torbe za nošenje gadgeta koju su oblikovale dizajnerice iz zagrebačkog Manufakturista. Međunarodno tržište očito je reklo svoje „Da“ Baggizmu čija će proizvodnja započeti čim 8. srpnja završi kampanja, dok mu je izvoz osiguran. Baggizmo je prvi projekt hrvatskog produkt dizajna koji je lansirao svoj proizvod na Kickstarteru, a njegov je osnivač Ladislav Jurić, IT menadžer i zaljubljenik u gadgete koji je prvi prepoznao potrebu za posebnom torbom u kojoj bi muškarci mogli nositi svoje osobne elektroničke uređaje.
„Kampanja na Kickstarteru potvrdila nam je da imamo dobar proizvod za kojeg su narudžbe putem Kickstartera stigle iz svih dijelova svijeta – od Europe, Amerike i Azije. Iako je ovaj prvi model Baggizma osmišljen za muškarce, mnogo je žena pozitivno reagiralo na njega te nas ohrabrilo da odmah po završetku kampanje krenemo u žensku verziju Baggizma. Pored same kupnje torbe u sklopu kampanje koja još uvijek traje, njezinom uspjehu svakako su doprinijeli članci objavljeni na Mashable i Designboomu, te drugim manjim medijima, što je Baggizmo pružilo kredibilitet i popularnost. Vjerujem da smo pokazali da se ulaganje u hrvatske stručnjake i dodanu vrijednost isplati, jer je Baggizmo rezultat jednog velikog tima profesionalaca koji su doprinijeli da ga prepozna zahtjevno međunarodno tržište.", rekao je Ladislav Jurić i dodao:
"Nadam se da ćemo ohrabriti mnoge druge poduzetnike da nužno prvo financiranje za pokretanje proizvodnje potraže na Kickstarteru i drugim platformama grupnog financiranja koje osim financijskog iznosa osiguravaju i izvoz, grade kredibilitet i potencijalno privlače investitore. Međutim, najvažnije od svega je u Hrvatskoj probuditi svijest o zajedništvu i potpori projektima koji izlaze na platforme grupnog financiranja. Čak se i podrškom od 1 USD značajno podržava projekt koji može rezultirati pokretanjem proizvodnje u zemlji, povećati broj zaposlenih i izgrađivati Hrvatskoj imidž kao zemlji u kojoj se stvaraju kreativni i inovativni proizvodi te njeguje kvalitetna proizvodnja.“
Baggizmo je još uvijek moguće naručiti u sklopu kampanje na Kickstarteru do 8. srpnja, dok se njegova isporuka, nakon prve serije proizvodnje planira za jesen ove godine.
Projekt je pokrenuo Ladislav Jurić, menadžer u IT-u, koji je za prvog partnera u projektu našao u svojoj supruzi, međunarodno nagrađivanoj dizajnerica Izvorki Jurić, koja je za Baggizmo razvila brand-strategiju i strategiju razvoja proizvoda. Dizajn same torbe potpisuje studio za dizajn – Manufakturist, autor brand-fotografija je istaknuti modni fotograf Mladen Šarić, kreativnu komunikaciju osmislio je Vanja Blumenšajn (Señor), a video je režirao Luka Vucić.
Inače, u srijedu 1. srpnja možete posjetiti predavanje na kojem će ekipa iz Baggizma, a i naš glavni urednik Saša, prenijeti iskustva iz crowdfundinga. I za kraj, još jednom iskrene čestitke Baggizmo timu!