Na četvrtom izdanju sajma startupova, digitalnih transformacija i inovacija VIVATECH 2019 (Viva Technology Paris 2019), koji se održao u Parizu od 16. do 18. svibnja, L'Oréal je predstavio niz inovacija koje korisnicima pružaju jedinstveni doživljaj ljepote. Vođen novim digitalnim tehnologijama, kreativnošću, agilnošću i personalizacijom, L'Oréal je premijerno predstavio uslugu virtualnog savjetnika za kosu koji daje korisne savjete o boji i njezi kose. Uz to, na izložbenom prostoru Loréala posjetitelji su mogli doznati sve o proizvodima i uslugama koje personaliziranim analizama i savjetima unapređuju kvalitetu življenja – aplikaciji La Roche-Posay Effaclar Spotscan za analizu stanja kože, 360° virtualnom zidu beauty trendova inspiriranom sadržajem društvenih medija, Lancôme 3D pisaču i drugima.
L'Oréal koristi digitalnu tehnologiju kako bi svim korisnicima omogućio jedinstveno iskustvo i doživljaj ljepote. Tako su za vrijeme trajanja ovogodišnjeg sajma svi posjetitelji imali priliku otkriti koncept ljepote kroz četiri posebno dizajnirana L’Oréalova izložbena prostora posvećena novim tehnologijama, kreativnosti, agilnosti i personalizaciji. U svakom od tih prostora L'Oréalovi brendovi predstavili su niz personaliziranih proizvoda, digitalnih uređaja, ali i beauty usluga koje prožimaju proširenu stvarnost te umjetnu inteligenciju.
U dijelu koji je bio posvećen njezi kože posjetitelji su dobili više informacija o prilagođenoj njezi te individualnim potrebama, i to zahvaljujući Vichy Skin Consult aplikaciji za otkrivanje znakova starenja te dijagnozi kože. Uz navedeno, La Roche-Posay razvio je aplikaciju koja analizira stanje kože uz pomoć samo jednog klika na mobitelu. Riječ je o aplikaciji EFFACLAR SPOTSCAN koja korištenjem umjetne inteligencije svakom korisniku nastoji omogućiti preciznu analizu, pravu informaciju i personalizirani savjet.
Virtualni savjetnik za kosu
EFFACLAR SPOTSCAN predstavlja najvažniju inovaciju La Roche-Posaya na putu ljepote koji je započeo s My UV Patch aplikacijom koja educira potrošače o opasnosti UV zračenja i pomaže im da se odgovornije izlažu sunčevim zrakama.
Virtualni savjetnik za kosu kojeg potpisuje ModiFace, L'Oréalova kompanija koja se bavi razvojem tehnologija koje kombiniraju njegu ljepote s proširenom stvarnošću, premijerno je predstavljen na ovogodišnjem sajmu. On posjetiteljima omogućuje da putem glasovne naredbe dobiju profesionalne savjete za njegu kose te virtualno isprobaju boju koja najbolje odgovara njihovoj osobnosti i cjelokupnom izgledu.
Zahvaljujući 360° virtualnom zidu beauty trendova inspiriranom sadržajem društvenih medija posjetitelji su mogli ući u prostor i upoznati se s najnovijim trendovima ljepote. S ciljem da predstavi nove tehnologije koje pomažu u povećanju agilnosti i učinkovitosti u L'Oréalovoj proizvodnji, na VIVATECHU je predstavljen te prezentiran rad Lancômeovog 3D pisača. Osim toga, posjetitelji su također mogli isprobati Giorgio Armani Beauty prodajni aparat za virtulano isprobavanje ruževa koji je razvijen uz podršku ModiFacea.
Uz naprednu tehnologiju, kreativnost i agilnost, Loréal je predstavio i proširene mogućnosti prilagodbe jedinstvenim potrebama kupaca već na prodajnom mjestu. Tako će tehnološka inovacija My Little Factory omogućiti proizvodnju personaliziranog pudera na zahtjev, dok će Lancôme Shade Finder koristeći umjetnu inteligenciju korisnicima moći preporučiti odgovarajuću nijansu pudera.