Kako bi svojim Premium članovima, prvenstveno kompanijama, omogućio čim veću interakciju s čim više potencijalnih klijenata, LinkedIn je predstavio svoju novu uslugu – Sponzorirana ažuriranja.
Princip je vrlo jednostavan i usmjeren je prema kompanijama koje imaju svoj profil na LinkedInu, a na ovaj način će više od tri milijuna kompanija dobiti mogućnost promicanja svojih proizvoda. Jer, sa Sponzoriranim ažuriranjima svaka će se kompanija moći predstaviti i onim korisnicima koji nisu njezini „sljedbenici“, a to nudi ogroman marketinški potencijal.
„Sa Sponzoriranim ažuriranjima, trgovci će moći distribuirati svoj sadržaj svima na LinkedInu. Na taj način mogu predstaviti svoj relevantan sadržaj isto tako relevantnoj publici. Govorimo o više od 225 milijuna članovima koji koriste našu Premium uslugu, stoga smo uvjereni kako će kompanijama ova usluga biti iznimno zanimljiva“, rekao je David Hahn, LinkedInov potpredsjednik za upravljanje proizvodima.
Ova nova usluga neodoljivo podsjeća na ono što već svojim članovima nude Facebook i Twitter. Tako Facebook ima Sponzorirane priče, a Twitter uslugu Promotivni & trendy tweetovi. Mnogi će reći kako ovo nije prvi puta da LinkedIn „kopira“ neke značajke najpopularniji društvenih mreža, jer su u posljednjih nekoliko godina redizajnirali svoju početnu stranicu, da bi korisnici mogli postavljati vijesti, feedove, označavati obnove statusa, raspravljati s drugim korisnicima ili kompanijama...
Ipak, činjenica je kako LinkedIn ima nešto drugačiju, „ozbiljniju“ publiku i većinu svojih prihoda generira od zapošljavanja, odnosno Premium članstva, stoga je ovakav potez sasvim razumljiv.