Poslovna društvena mreža u vlasništvu Microsofta LinkedIn u drugoj polovici godine namjerava lansirati novi servis koji će biti namijenjen freelancerima. Prema osobama upoznatim s planovima kompanije, možemo očekivati usluge slične onima koje već pružaju kompanije poput Fivera i Upworka, odnosno putem LinkedIna u budućnosti omogućit će se jednostavno povezivanje osoba i kompanija koje traže neke poslovne usluge (poput npr. razvoja aplikacija i softvera, web-stranica, grafičkog dizajna itd.) i freelancera koji nude takve usluge.
S novim servisom koji bi se mogao zvati LinkedIn Marketplace u kompaniji očekuju porast broja korisnika, ali i, naravno, nove izvore prihoda na tržištu koje je u konstantnom rastu i koje je dobilo novi zamah s pandemijom. Tijekom prošle godine tako je zabilježen velik porast korisnika LinkedIna koji su u svojim profilima napisali da su open for business, a zabilježena je i veća ponuda i potražnja za različitim freelance uslugama među korisnicima te mreže, pogotovo u kategorijama poput marketinga, dizajna, razvoja softvera i slično, komentirala je za medije glasnogovornica kompanije Suzi Owens. Potvrdila je kako će putem te društvene mreže korisnici u budućnosti dobiti nove mogućnosti putem koje će nuditi svoje usluge direktno iz svog profila na LinkedInu, iako nije direktno spominjala Marketplace.
Što se tiče veličine tržišta koje napadaju, dovoljno je pogledati prihode Fivera i Upworka, koji su prošle godine ukupno porasli za 37 posto u odnosu na 2019. godinu te su iznosili oko 550 milijuna dolara. LinkedIn je, naravno, ostvario puno veće prihode koji su na krilima pretplata na svoju mrežu te oglašavanja dosegli skoro 9 milijardi dolara.
Na The Informationu kažu kako je platforma za freelancere samo dio puno većeg plana Microsofta za LinkedIn koji uključuje digitalni novčanik u koji će korisnici moći pohranjivati novac i iz njega plaćati freelancerima te veće ulaganje u sadržaj. Za sadržaj koji bi objavljivali profesionalci poput pisaca, konzultanata ili poduzetnika korisnici bi morali plaćati pretplatu ili bi dobili mogućnost plaćanja dobrovoljnih naknada, kao znak podrške za njihov rad. Da ekipa iz Microsofta razmišlja u tom smjeru, pokazuje i nedavna objava jednog od menadžera iz LinkedIna koji je na Twitteru objavio da kompanija zapošljava novi tim ljudi koji bi trebao pomoći kreatorima koji objavljuju sadržaj na toj mreži.