U posljednjih godinu-dvije navikli smo na rast cijena brojnih proizvoda i usluga, a čini se kako isto uskoro mogu očekivati pretplatnici najpopularnijeg video streaming servisa na svijetu. Netflix je u posljednje vrijeme uveo brojne novitete kako bi povećao prihode, ali i broj korisnika - od uvođenja novog i jeftinijeg pretplatničkog paketa u sklopu kojeg se prikazuju oglasi do zabrane dijeljenja lozinki. Na određenim tržištima čak su ukinuli najjeftiniji pretplatnički paket bez oglasa, dok su na drugim tržištima, uključujući i hrvatsko, smanjili cijene kako bi privukli nove korisnike.
Sada, kako prenose na The Wall Street Journalu, ponovno je vrijeme za povećanje cijena njihovih pretplatničkih paketa, barem onih u kojima se ne prikazuju oglasi. Prvi na udaru poskupljenja, čini se, su američko i kanadsko tržište i pitanje je kada će to poskupljenje osjetiti i u Hrvatskoj.
Do poskupljenja bi trebalo doći nekoliko mjeseci nakon završetka štrajka glumaca u Hollywoodu, a nije poznato o kojim je ciframa riječ, odnosno za koliko će se cijene pretplatničkih paketa povećati. Inače, Netflix nije povećao cijene svojih usluga još od početka 2022. godine, no za neke je korištenje ovog servisa ipak poskupilo jer je kompanija na određenim tržištima poput SAD-a i Velike Britanije ukinula najjeftinije pakete čija je cijena iznosila 9,99 dolara, a cijena sljedećeg paketa bez prikaza oglasa iznosi 15,49 dolara mjesečno.
Dok se ove vijesti o poskupljenjima sigurno neće svidjeti korisnicima za koje će to označiti novi trošak, čini se kako dioničari mogu biti zadovoljni jer je nakon što se ta vijest proširila mrežom cijena dionice porasla za više od 3 posto. Na Reutersu kažu kako su kontaktirali Netflix i poslali im upit oko potencijalnih budućih poskupljenja, no odgovor nisu dobili.
Pored povećanja cijena, streaming servisi pokušavaju pronaći i druge izvore prihoda jer su svjesni kako broj korisnika neće uvijek rasti. Netflix tako već neko vrijeme ulaže značajne resurse u videoigre, dok drugi streaming servisi ulažu u ekskluzivne programe poput sportskih prijenosa. O tome razmišljaju i u Disneyju, dok Apple korisnicima svoje platforme Apple TV+ nudi pristup utakmicama američke nogometne lige MLS putem MLS Season Passa.