Rijetko se događa da tako visokopozicionirana osoba pošalje službenu ispriku, ali Marissa Mayer je i do sada dokazala kako je njezin pristup sasvim poseban i drugačiji u mnogim stvarima...
Očigledno je, uz činjenicu da je Yahoo, prema mnogim analitičarima "izvukla iz mraka", vrlo senzibilna kada su u pitanju korisnici, od kojih na kraju krajeva svi žive. Stoga je u svom otvorenom pismu priznala kako je iza kompanije "frustrirajući tjedan za naše korisnike, zbog čega je svima u Yahoou iskreno žao". Mayer je, između ostaloga dodala kako je "većini korisnika vraćen pristup inboxu", iako nije precizirano što je zapravo uzrokovalo poteškoće u radu Yahoo maila.
Yahoo je doista preživio poprilično loš tjedan, u kojem veliki broj korisnika nije mogao pristupiti svojim poštanskim sandučićima, pogotovo oni koji to čine preko IMAP protokola kroz neki od e-mail klijenata, primjerice Microsoft Outlook. Uz Yahoo, na kratko je bio nedostupan i popularni repozitorij fotografija Flickr, ali s njim su problemi riješeni puno brže i bezbolnije. Mayer je u poruci skrušeno priznala "iznevjerili smo vas ovog tjedna, to moramo priznati", uz poruku kako će napraviti sve kako se slične stvari ne bi ponovile.