Nakon što je oduševio ljubitelje automobila svojim C_Two modelom u Ženevi, Mate Rimac tračak je auto-moto glamura doveo i u Zagreb. U prostoru Hrvatskog društva likovnih umjetnika, pred četristotinjak gostiju i novinara predstavio je novi predmet žudnje ljubitelja brzina diljem svijeta - novi električni bicikl Greyp G6.
Dok je još bio pod dojmom, zamolili smo ga za kratak intervju i pokušali doznati neke tajne koje Greyp G6 “skriva”.
Upravo ste predstavili novi električni bicikl. Što je sljedeće?
Mislim da imamo dovoljno posla i s Rimac Automobili i s Greypom. Dovesti C_Two na tržište, prijeći s komponentama iz maloserijske u velikoserijsku proizvodnju. Ovaj bicikl je sad u proizvodnji, homologiran i certificiran. Jednostavno, proizvoditi velike količine. I da, imamo novih modela u pripremi, zagonetno je rekao.
Mate Rimac s novinarkom Zima (Foto: Zimo)
Kojih točno, nije želio otkriti. Radi li se možda o romobilima?
U poslu je važno naučiti reći “ne” za stvari koje su možda zanimljive i koje bi mi htjeli raditi. Ali ni Apple ne radi milijun proizvoda već 10 ili 5 koji su stvarno dobri, vrhunski. Tako i mi želimo, ne ići previše u širinu, iskren je Rimac.
U Rimac Automobilima, a i u Greyp Bikesu, radi mnogo kreativnih ljudi koji imaju i dobar smisao za humor. Stoga ne iznenađuje da tijekom izrade, u automobile i električne bicikle sakriju poneko iznenađenje. Što se skriva u Greyp G6?
Cijeli Greyp je easter egg. Ima toliko stvari da ih jednostavno ne bih stigao proći sve u prezentaciji. Najvažnije je što ima software koji se stalno ažurira. Znači on će s vremenom postajati sve bolji i zanimljiviji. Razvili smo ga tako da ima sve moguće hardverske predispozicije da radi toliko toga što još nije softverski omogućeno, a to ćemo s vremenom dodavati, pojašnjava Rimac.
Mate Rimac na predstavljanju Greyp G6 (Foto: Zimo)
Zanimalo nas je i kakav interes vlada za novim Greypom G6 te jesu li koji primjerci već prodani?
Upravo kad smo ga predstavili, omogućili smo narudžbe na internetu. Nismo počeli primati narudžbe ranije. Htjeli smo dovršiti proizvod, pokazati ga, pokrenuti proizvodnju i certificirati ga. To smo sve napravili i od danas je dostupan za prodaju, s ponosom ističe Rimac.
Znači li to da ga uskoro možemo očekivati i na hrvatskim cestama?
Pa ima i ovih starijih modela na hrvatskim cestama, što je mene dosta začudilo jer je skup. Greyp G6 je nešto jeftiniji. Ali mi gađamo svjetsko tržište. Nismo nikad gledali hrvatsko tržište, izravan je Rimac.
Kako je jučer objavljena vijest da će James Bond u novim filmovima voziti električni Aston Martin Rapide E, a Rimac Automobili proizvode baterije za tu tvrtku, nismo mogli izbjeći pitanje - hoćemo li u budućnosti možda vidjeti i C_Two na filmu?
Mi smo partner Aston Martinu u razvoju njihovih električnih i hibridnih automobila tako da sudjelujemo u većini toga što se događa. Tvrtke moraju platiti mnogo novca da bi James Bond vozio njihove automobile. Mi ne radimo takve stvari, rekao je uz smiješak na kraju Mate Rimac i nastavio primati čestitke okupljenih.