Prvotno uzbuđenje oko Appleova najnovijeg proizvoda Vision Pro brzo je splasnulo, a na društvenim mrežama se pojavljuju izvješća nezadovoljnih korisnika. U roku od 14 dana za povrat, sve veći broj vlasnika Visiona Pro, koji su izdvojili 3500 dolara za taj uređaj, izražava svoje nezadovoljstvo tim Appleovim proizvodom.
Udobnost se pojavljuje kao primarni uzrok povrata, a korisnici prijavljuju glavobolje i mučninu pripisanu težini uređaja. Voditelj proizvoda na portalu The Verge Parker Ortolani otkrio je svoju nelagodu povezavši korištenje uređaja s puknućem krvne žile u oku. Ortolani, unatoč tome što iskustvo korištenja uređaja Vision Pro smatra "čarobnim", ističe da je zapravo previše neudoban za dugotrajno nošenje.
Problemi se protežu i izvan hardvera, a korisnici kritiziraju nedostatak produktivnosti Vision Pro uređaja, u odnosu na njegovu visoku cijenu. Pritužbe na platformama društvenih medija ističu izazove u multitaskingu između više otvorenih prozora i ograničenu podršku za određene vrste datoteka. Ograničenja uređaja u olakšavanju produktivnih zadataka, poput kodiranja i upravljanja datotekama, također su bili među pritužbama nezadovoljnih korisnici.
Unatoč tim zabrinutostima, utjecaj pritužbi tih prvih kupaca na budućnost Vision Proa ostaje neizvjestan. Neki nezadovoljni korisnici izražavaju spremnost da isprobaju drugu generaciju tog uređaja, ističući potencijal za poboljšanje. Drugi naglašavaju nedostatak uvjerljive aplikacije tog uređaja ili sveukupne udobnosti, a ne nedostatke u samoj tehnologiji.
Teško je procijeniti opseg navedenog nezadovoljstva, jer objave na društvenim mrežama ne daju točnu mjeru stvarne stope povrata Vision Pro uređaja. Appleova interna očekivanja za Vision Pro i njegov prijem među širom bazom korisnika, isto tako ostaju nejasni. Tvrtka će se možda morati pozabaviti hardverskim i softverskim problemima kako bi osigurala uspjeh tog uređaja u budućnosti.
Izvor: The Verge