Službeno predstavljen u siječnju, Mercedes-Benzov VISION EQXX učvrstio je njemačkog proizvođača automobila kao oslonac za električna vozila (EV).
U vlastitom dizajnu električne limuzine, Mercedes se pobrinuo da iskoristi sofisticirane razvojne i tehnološke tehnike kako bi kroz pretjerano inženjersku mehaniku i aerodinamiku pokazao učinkovitost za koncept VISION EQXX.
Novija avantura automobila od 1200 kilometara smještena između Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva s jednim punjenjem dovoljan je dokaz njegove temeljne dizajnerske sposobnosti, ističući bateriju VISION EQXX kao apsolutno nadmoćnu u industriji.
Mercedes je objavio vijest ističući novootkrivene metrike performansi konceptnog EV-a u odnosu na njegovo prvo putovanje, koje se održalo u travnju, te su uvidjeli kako je VISION EQXX srušio rekorde vozeći se između Stuttgarta i Cassisa u Francuskoj.
Mercedes-Benz VISION EQXX srušio je vlastiti rekord učinkovitosti u vožnji u stvarnom svijetu s još putovanjem preko 1000 kilometara, s jednim punjenjem baterije. Tijekom cijelog putovanja, VISION EQXX je iskoristio prednost svog inovativnog sustava upravljanja toplinom kako bi postigao prosječnu potrošnju od 8,3 kWh/100 km u uvjetima gustog prometa i ljetnih temperatura, napisala je tvrtka u priopćenju za javnost, dodajući detaljniji plan puta o svim dijelovima vozila cijelu avanturu.
Mercedesov koncept EV ima bateriju od 100 kWh dizajniranu da teži daleko manje kako bi se povećala gustoća energije. Tvrtka na web stranici koncepta EV objašnjava da VISION EQXX baterija teži 30 posto manje od usporedivih konkurenata i da koristi "najmodernije silikonske anode", u tandemu s "ultra-laganim materijalima iz Formule 1" kako bi baterija dala svoj izgled i značajno poboljšan kapacitet.
Osim poboljšane i nevjerojatno projektirane baterije, aerodinamika VISION EQXX također se pokazuje kao njegov najistaknutiji aspekt, jer taj automobil pokazuje koeficijent otpora od 0,17. Drugim riječima, to je najmanji mogući potencijal za koeficijent aerodinamičkog otpora bilo kojeg vozila na tržištu, naglašavajući domišljatost iza EQXX kao testnog EV-a s čistim motivom da dominira izvan jednostavnih potencijala dometa.
Unatoč tome što je sve osim pukog proizvodnog automobila za ovu marku, Mercedes VISION EQXX neposredan je vrhunac potencijala njemačkog proizvođača automobila na tržištu EV vozila. Iako postoji nekoliko dodatnih detalja o nedavnom putovanju VISION EQXX, osim izjave za medije, jasno je da je Mercedes namjeravao predstaviti svoju konceptualnu vožnju u uvjetima koji su bili što je moguće bliži stvarnim. Samo putovanje je trajalo oko 14 sati i 30 minuta uz prosječnu brzinu od 83 kilometra na sat.
S ovom genijalnom tehnologijom implementiranom u VISION EQXX proizvodnju, Mercedes bi potencijalno mogao iskoristiti tu tehnologiju za buduće, potrošaču prilagođenije luksuzne električne limuzine. S obzirom na to da većina električnih vozila ne dostiže ni blizu 800 kilometara dometa s jednim punjenjem, održivost VISION EQXX baterije postaje još naglašenija.
Izvor: Tech Times