Nakon što je Meta nedavno prikazala alat za generiranje videozapisa Gen Video koji ima zaista impresivne mogućnosti, Zuckerbergova tvrtka sada je predstavila AI alate uređivanje videa za Facebook i Instagram. Novi alati koji su, dakle, bazirani na umjetnoj inteligenciji ipak neće biti dostupni svim korisnicima, već samo oglašivačima te će im omogućiti puno veću fleksibilnost prilikom stvaranja videa. Kako to već ide sa sličnim alatima, sve što će biti potrebno napraviti jest upisati tekst onoga što želite napraviti i sve ostalo prepustite umjetnoj inteligenciji.
Metina AI tako će moći stvoriti novi video, odnosno animaciju na temelju samo jedne fotografije, što je jedna od mogućnosti i Gen Videa. Jedan od primjera koji su objavili iz Mete jest fotografija teglice marmelade oko koje se nalaze jagode. Na temelju te fotografije AI alat može napraviti animaciju tako da jagode počnu lebdjeti oko teglice. Druga mogućnost ovog AI alata jest proširivanje postojećih videozapisa i to tako da “umjetna inteligencije generira nevidljive piksele u svakom okviru videa” kako bi se povećala veličina - slično na način na koji AI alati za uređivanje fotografija mogu povećati pozadinu slika, dodajući im elemente koji su povezani sa sadržajem na slici.
Ovi alati postupno će se pojavljivati oglašivačima, s tim da će biti šire dostupni tijekom sljedeće godine i nema sumnje kako će biti prilično popularni prilikom stvaranja oglasa. Kompanija je još ranije predstavila neke opcije bazirane na umjetnoj inteligenciji koje su namijenjene oglašivačima, a putem kojih mogu generirati tekst i fotografije za oglase.
Zuckerbergova tvrtka nije jedina platforma koja je omogućila stvaranje oglasa putem alata baziranih na umjetnoj inteligenciji te je i Amazon prošlog mjeseca predstavio alat baziran na umjetnoj inteligenciji koji stvara videoisječke bazirane na fotografijama proizvoda, a TikTok također eksperimentira s korištenjem avatara baziranih na AI u svojim oglasima.
Izvor: The Verge