Sve je veći broj asistenata baziranih na umjetnoj inteligenciji i ponekad je teško odabrati kojeg AI chatbota iskoristiti za određeni upit ili radnju. Meta se među svim tim asistentima želi istaknuti s personalizacijom, odnosno želi da Meta AI što bolje poznaje korisnika, njegove navike i aktivnosti kako bi mu mogao dati što bolje odgovore, informacije i preporuke koje će biti u potpunosti personalizirane.
Što to znači za korisnike? To znači da će Metin AI pamtiti stvari o kojima ljudi razgovaraju s njim i naknadno na temelju svih tih saznanja o korisniku davati relevantne odgovore, no Zuckerbergova umjetna inteligencija moći će pratiti i pamtiti i druge stvari o korisnicima, uključujući i one iz privatnog života, poput vašeg statusa veze, djece itd.
Također, Metina umjetna inteligencija sada će moći koristiti informacije o vašim prijašnjim aktivnostima, odnosno objavama na Facebooku i Instagramu.
Dakle, čini se kako će se za puno stvari i informacija koje su Facebook i Meta prije koristili (i dalje koriste naravno) kako bi vam prikazali što preciznije oglase, u budućnosti koristiti za interakciju s korisnicima, odnosno kako bi njihova umjetna inteligencija mogla davati korisne informacije osobama s kojima komunicira.
Personalizirane preporuke
Iz Mete su dali neke primjere zašto to može biti korisno. Npr. ako ste ranije razgovarali s Meta AI-em o prehrani te ste naglasili da ste vegetarijanac, kada u budućnosti budete pitali nove recepte, Zuckerbergova umjetna inteligencija odmah će vam predložiti recepte isključivo za vegetarijance. Isto je i za alergije - jednom kada AI sazna da ste alergični na nešto, neće vam prikazivati recepte koji sadržavaju taj sastojak.
Što se tiče korištenja vaših prijašnjih objava s Fejsa i Instagrama, na temelju vaše lokacije ili Reelsa koje ste pogledali, Meta AI vam može predložiti kamo možete ići i što možete raditi sljedeći vikend. Npr. ako iz tih informacija i prijašnjih interakcija s chatbotom AI zna da ste npr. roditelj dvoje djece, može vam preporučiti neku dječju predstavu ili sportsku aktivnost za djecu u blizini. S obzirom na to da dio korisnika objavljuje sve i svašta iz svojih života, Metina umjetna inteligencija mogla bi zaista znati puno stvari.
Ova opcija praćenja i pamćenja korisničkih navika i aktivnosti o kojima razgovarati s chatbotom na početku će biti dostupna samo na dva tržišta - američkom i kanadskom, a naknadno bi se trebala proširiti i na druge zemlje.
Izvor: Engadget