Microsoft nastavlja promociju svojih proizvoda temeljiti na podcjenjivanju konkurenata

Teško je shvatiti koncept ovakvog načina reklamiranja, jer većina konzumenata i potencijalnih kupaca pretjerano hvalisanje u odnosu na konkurenciju ne doživljava ispravnim, ali Microsoft o tome očigledno ima drugačije mišljenje...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 30.11.2013. / 16:42

Microsoft nastavlja promociju svojih proizvoda temeljiti na podcjenjivanju konkurenata

Teško je shvatiti koncept ovakvog načina reklamiranja, jer većina konzumenata i potencijalnih kupaca pretjerano hvalisanje u odnosu na konkurenciju ne doživljava ispravnim, ali Microsoft o tome očigledno ima drugačije mišljenje...

Prvo su "udarili" po Googleu izdavanjem serije proizvoda u kojima su ga izravno proglasili kradljivcem privatnih podataka, prije nekoliko dana donijeli smo vijest o tome kako se Microsoft hvali da je njihov Surface 2 bolji od Appleovog iPada. U toj reklamnoj kampanji usporedbe dva tablet uređaja naglasak je bio na korištenju u kuhinji (!), a nakon Applea na red je došao i Samsung.

U novoj rundi komparacije Microsoft je usporedio Surface RT i Samsung Galaxy tab, proglasivši, naravno, svoj uređaj dominantnim u odnosu na konkurenta. Usporedba je kratka i površna, ni govora o potpunim funkcionalnostima ova dva tableta, jednostavno "na prvu" sugerira kako je Surface bolji uređaj od onoga koji nudi Samsung. Uostalom, pogledajte sami i podijeli s nama vaše mišljenje o ovakvom načinu reklamiranja od strane Microsofta. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti