Koliko alati umjetne inteligencije mogu promijeniti način rada, pokazuje statistika koju je objavio Microsoft u svom najnovijem Work Trend Index izvještaju.
Prema njihovim podacima, korisnici Microsoft Copilota (alata umjetne inteligencije koji koristi velike jezične modele i sučelje za chat kako bi korisnici svakodnevnim govorom mogli upisivati upite i dobivati dogovore u skladu s kontekstom pitanja) dosegli su povećanje produktivnosti od 70 posto, sa značajnim poboljšanjima u kvaliteti rada (68 posto) i kreativnim procesima (68 posto). Osim toga, provode manje vremena u rješavanju e-mailova (64 posto) ili pripremi prve verzije e-maila (87 posto).
Tijekom konferencije Ignite, Microsoft je najavio da Copilot za Microsoft 365 postaje generalno dostupan.
Proširujući Copilot eko-sustav, Microsoft je predstavio Copilot Studio, low-code alat koji organizacijama omogućava da prilagode Microsoft Copilot za Microsoft 365 integrirajući ključne poslovne podatke i kreirajući prilagođene kopilote za razne svrhe. Utjecaj Copilota proteže se i na službu za korisnike. Microsoft Copilot for Service je najnoviji kopilot koji pruža podršku temeljenu na specifičnim ulogama i pomaže poslovnim sustavima da ubrzaju transformaciju službe za korisnike pomoću umjetne inteligencije.
Microsoft Dynamics 365 Guides pomaže zaposlenima u direktnom kontaktu s korisnicima da obave kompleksne zadatke i brže riješe probleme ne prekidajući tijek rada. Microsoft Copilot za Azure pojednostavljuje svakodnevnu IT administraciju, jer nudi unificirano iskustvo chata uzimajući u obzir ulogu i ciljeve korisnika. Poboljšava sposobnost dizajniranja, upravljanja i rješavanja problema s aplikacijama i infrastrukturom.
Bing Chat i Bing Chat Enterprise sada jednostavno postaju Copilot, koji će biti generalno dostupan počevši od 1. prosinca.
Sve je jasnije da umjetna inteligencija nije samo tehnološka evolucija, već i katalizator za neviđene promjene, preoblikujući način na koji radimo, surađujemo i inoviramo, poručuju iz Microsofta.