Može li Snapchat detronizirati Facebook i kako

Društvene mreže se konstantno mijenjaju i ono što danas izgleda kao nedodirljivo, već sutra može postati nešto što će završiti u ropotarnici povijesti, kako se to često patetično konstatira...

Zimo Zimo Tomislav Ćuto | 04.10.2014. / 12:06

Može li Snapchat detronizirati Facebook i kako

Društvene mreže se konstantno mijenjaju i ono što danas izgleda kao nedodirljivo, već sutra može postati nešto što će završiti u ropotarnici povijesti, kako se to često patetično konstatira...

Hoće li se to dogoditi Facebooku, koji je i dalje, uz sve mane, kritike, pa čak i određenu količinu mržnje koju mnogi emitiraju prema najpopularnijoj društvenoj platformi današnjice teško je reći, ali ovdje bi se doista mogla upotrijebiti krilatica - nikad ne reci nikad. Uostalom, brojni su analitičari i stručnjaci koji prate isključivo trendove vezane uz društvene mreže već ponudili svoja predviđanja o Facebooku koji će sve brže gubiti korisnike, s naglaskom na one mlađe generacije. Za sada, još uvijek se nije dogodilo, Facebook i dalje drži tron i to poprilično uvjerljivo, ali stvari se mijenjaju nevjerojatnom brzinom. Nekada je, uostalom, postojao Friendster, kojega se više nitko ne sjeća, pa je stigao MySpace koji je u to vrijeme bio ono što je Facebook danas...

Činilo se kako je MySpace "konačan odgovor" na virtualni svijet druženja, ali nestao je ekspresnom brzinom, jer ga je Mark Zuckerberg sa svojom novom (ukradenom?) društvenom mrežom jednostavno pregazio. Koja bi društvena mreža, ako je tako nešto uopće moguće, mogla detronizirati Facebook, je li to Twitter, Google+... Pitanja su brojna, odgovora je malo. U videu koji je napravljen na vrlo zanimljiv način i daje kratki presjek povijesti vodećih društvenih mreža autori su pokušali predvidjeti kako bi "ubojica Facebooka" mogao biti - Snapchat. Platforma koju je razvila nekolicina studenata sa Stanford Sveučilišta sve je popularnija, a u videu se objašnjava i zašto.

Stvari su, realno, poprilično jednostavne, mlađe generacije vole znati ono što se događa "odmah i sada", pritom je naglasak na brzini, a Snapchat nudi upravo to. Brzo, kratko, jasno, s mogućnošću da nakon što vidite ono što morate vidjeti video ili fotografija odmah postanu povijest. Prema službenim podacima, Snapchat korisnici svakoga dana podijele 700 milijuna fotografija i video materijala, a novu uslugu Snapchat Stories svakoga dana pregleda 500 milijuna korisnika. Koliko je Snapchat bitan i uvjetno rečeno opasan dokazuje i ponuda od čak tri milijarde dolara koliko je Facebook bacio na stol za kupovinu, ali su vlasnici Snapchata to glatko odbili. Pogledajte uostalom video, koji je zanimljiv i pomalo provokativan, a u komentarima podijelite s nama što mislite - može li Snapchat doista detronizirati Facebook. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti