Na Netflixu vam se pojavila greška "NSES-500"? Evo kako si brzo i jednostavno pomoći

Ako vam internetska veze ne radi, a Netflix i dalje pokazuje grešku NSES-500, nema mjesta panici. Evo kako možete brzo i jednostavno ponovno gledati omiljene serije.

Martina Čizmić | 03.03.2021. / 12:51

Netflix (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Koliko je Netflix postao popularan tijekom posljednjih godinu dana, ne moramo ni spominjati. No kad se pojave problemi s tim servisom za gledanje zabavnog sadržaja, korisnici brzo reagiraju.

Tako se tijekom jutra brojnim korisnicima u Europi, umjesto omiljene serije ili filma, na ekranu pojavila oznaka "NSES-500 error". Iz Netflixa su, čim su im korisnici počeli javljati probleme, objavili da imaju poteškoće te da rade na njihovu otklanjanju, a da su zaista učinkoviti, pokazuju i oduševljeni komentari korisnika na društvenim mrežama.

Iako je cijelo to vrijeme Netflix u Hrvatskoj bio dostupan te radio bez problema, donosimo vam kratki vodič što napraviti ako se greška "NSES-500" pojavi na vašem ekranu.

Greška "NSES 500" označava grešku koja onemogućava spajanje vaše internetske veze na Netflixove servere, a do nje najčešće dolazi zbog pogreške na nekom od servera (Netflixovu, vašem ruteru ili pak serveru vašeg pružatelja usluge).

Kako biste riješili taj problem, prije svega trebate provjeriti imate li internetsku vezu. To možete napraviti tako da na pametnom televizoru ili drugom uređaju na kojem želite gledati Netflix pokušate otvoriti neku drugu internetsku stranicu ili aplikaciju.

Ako veza postoji i radi, trebalo bi pokušati s klasičnim savjetom - ugasiti pa ponovno upaliti (ili restartati) uređaj.

Ovisno o tome koji pametni televizor koristite, princip restartanja može biti različit, ali u načelu funkcionira ako ga ugasite i izvučete utikač iz utičnice te ostavite tako nekoliko minuta. Nakon toga, ponovno uključite televizor u struju i upalite ga te pokrenite Netflilx.

Možete pokušati i s odjavom i ponovnom prijavom u Netflix. Uđite u aplikaciju, pronađite opciju "Settings" odnosno "Postavke" u izborniku te tamo odaberite "Sign out" ili "Odjavi se". Nakon toga restartajte uređaj i ponovno se ulogirajte sa svojim korisničkim imenom i lozinkom.

Ti postupci trebali bi pomoći da se greška "NSES-500" razriješi. Ako ništa od toga ne pomogne, naš je savjet da kontaktirate s korisničkom podrškom Netflixa, koja će vas savjetovati što i kako dalje.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti