Na YouTubeu su sada dostupne i - igre

Iz YouTubea žele pružiti novi sadržaj svojim korisnicima, no igre ipak neće biti dostupne svima.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.11.2023. / 13:47

Korisnik koristi Stadia servis za igranje računalnih igara u oblaku
Korisnik koristi Stadia servis za igranje računalnih igara u oblaku (Foto: Afp)

Osim uživanja u milijunima videozapisa na YouTubeu, popularni Googleov videoservis korisnicima sada omogućuje još jedan oblik online zabave - videoigre. Kompanija je s igrama počela eksperimentirati još ranije ove godine, a sada su najavili njihovo širenje na veći broj korisnika. Za početak je dostupno 37 mini-igara koje korisnici mogu igrati online, no postoji i jedan uvjet, koji se mnogima neće svidjeti. Naime, igre su dostupne samo za korisnike Premium verzije, odnosno pretplatničke verzije YouTubea koja omogućuje prikaz sadržaja bez prikazivanja reklama.

Korisnik koristi Stadia servis za igranje računalnih igara u oblaku Stadia se gasi i odlazi u povijest: Evo kako igrači mogu spasiti svoj napredak u računalnim igrama i prebaciti sve na druge platforme

Iz YouTubea su još prošli tjedan korisnicima pretplatničke verzije počeli slati obavijesti kako su im sada dostupne i igre te ih mogu isprobati, pri čemu je prvo potrebno potvrditi da zaista žele igrati igre unutar ovog videoservisa. Oni koji na to pristanu, igre neće morati preuzimati na svoja računala ili mobilne uređaje, već će im biti dostupne online, unutar samog YouTubea, odnosno unutar aplikacija za mobilne uređaje i računala pod tabom "Explore" gdje će biti dostupne kao Playables.

Ove igre nisu namijenjene ozbiljnim gamerima, već casual igračima koji žele ubiti desetak minuta vremena ili se nakratko odmoriti od posla pa žele zaigrati kratke i zabavne igre. Također, YouTube ih nudi kao još jedan benefit pretplatnicima koji zasigurno nisu zadovoljni s nedavnim povećanjem cijene mjesečne pretplate pa im sada žele omogućiti dodatan sadržaj u sklopu te pretplate.

Iz YouTubea kažu kako će, barem je to trenutačni plan, pretplatnici moći igrati igre do 28. ožujka, a do tada bi se broj igara mogao promijeniti, odnosno kompanija bi mogla dodati nove ili povući neke postojeće igre.

Podsjetimo, Google je već imao planove na tržištu videoigara te su prije nekoliko godina krenuli u razvoj servisa za streaming igara Stadia, no usprkos velikim ambicijama, od tog su servisa odustali početkom godine. Planove na ovom tržištu imaju i još neke tvrtke kojima gaming nije osnova poslovanja poput Amazona i TikToka, no ni njihovi planovi ne idu u željenom smjeru. Iz Amazona tako razmišljaju o promjeni fokusa na ovom tržištu, dok je ByteDance najavio otkaze za tisuću zaposlenika u odjelu za videoigre.

Netflix Netflix želi biti središte zabave kod kuće: Trebati će vam samo TV, smartphone i veza na internet

Svojim pretplatnicima i Netflix nudi mogućnost videoigara te u ovoj kompaniji i dalje vjeruju kako bi u budućnosti mogli postati ozbiljan igrač na ovom tržištu, a korisnike, među inim, žele osvojiti i s igrama baziranim na njihovim popularnim serijama.

Izvor: The Verge
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti