Sundar Pichai i ekipa iz Googlea nisu dobro ni pravovremeno reagirali na prijetnju chatbota ChatGPT. Dok su googleovci bili oprezni pri implementaciji umjetne inteligencije u svoju tražilicu, Microsoft nije gubio vrijeme. Uložili su mnogo novca u OpenAI te su iskoristili njihovu tehnologiju i nedavno predstavili nove verzije svoje tražilice Bing i preglednika internetskih stranica Edge, u koje su implementirali AI.
Rezultati su prilično impresivni, iako ne i bez greške, dok je Googleov chatbot baziran na AI napravio jednu veliku grešku prilikom predstavljanja, nakon koje je vrijednost tvrtke potonula više od 100 milijardi dolara. Ipak, kako je u mailu poslanom zaposlenicima tvrtke objasnio izvršni direktor Googlea Sundar Pichai, nalazimo se u trenutku u kojem se ova tehnologija razvija velikom brzinom, a njen potencijal je iznimno velik, što kompaniji otvara značajne mogućnosti.
Naime, on je podsjetio kako Google u prošlosti nije uvijek prvi predstavljao proizvode, no zato su s vremenom uspjeli "odnijeti pobjede" na tim tržištuma zahvaljujući proizvodima i uslugama koje bi naknadno razvili i usavršili. Najbolji takav primjer je, naravno, tražilica - prije Googlea postojale su i drugi servisi za pretraživanje interneta, no Google je postao toliko popularan da je guglanje postalo sinonim za online pretraživanje. Slična je situacija i na mobilnom tržištu na kojem su prije Androida postojali konkurenti poput BlackBerryja i Palma, no po pitanju operativnih sustava danas se sve svodi na Android i iOS.
Pichai vjeruje kako bi se sličan scenarij mogao dogoditi i s umjetnom inteligencijom. Iako su OpenAI i Microsoft prvi predstavili AI chatbotove, na kraju bi pobjedu na tom tržištu ipak mogao odnijeti Google. No put do te pobjede neće biti lagan i bit će potrebno uložiti puno truda i resursa i upravo zato Pichai je pozvao sve zaposlenike tvrtke da izdvoje nekoliko sati tjedno testirajući njihov AI chatbot te im je poručio da će detaljne instrukcije poslati tijekom sljedećeg tjedna.
Najvažnija stvar koju sada možemo napraviti je fokusirati se na razvoj odličnog proizvoda i odgovorno ga razvijati, napisao je u mailu.
Dakle, cilj je provesti što više testiranja i treninga kako bi rezultati dobiveni pretraživanjem bili točni i precizni i kako bi izbjegli neugodnosti i pogrešne odgovore, kao što je to bio slučaj prilikom predstavljanja Barda.
Izvor: CNBC