Kao i za gotovo cijelu automobilsku industriju, planovi Renaulta za budućnost vezani su uz eletkrifikaciju. Francuska kompanija još je ranije krenula s tim procesom te njihov električni Zoe nije toliko rijedak prizor niti na hrvatskim cestama.
Tranziciju prema isključivo električnim vozilima, barem na europskom tržištu, Renault želi dovršiti do kraja ovog desetljeća te nakon 2030. više neće prodavati vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem u europskim zemljama. To je grupi novinara ovaj tjedan potvrdio izvršni direktor tvrtke Luca de Meo, no kako prenose na stranici Inside EVs, u slučaju nekakvih problema vezanih uz npr. infrastrukturu, stanice za punjenje ili visoke cijene struje, Renault bi ipak mogao nastaviti s prodajom benzinaca i dizelaša na Starom kontinentu.
Tako nešto trenutačno se čini malo vjerojatno jer, s obzirom na to da sve automobilske kompanije ulažu velike resurse u elektrifikaciju, za pretpostaviti je da će infrastruktura i punioce do tada biti spremni.
Osim o samom Renaultu, de Meo je govorio i o još jednom brendu Renault Grupe - iako je Dacia već predstavila svoj prvi električni automobil (model Spring), CEO tvrtke rekao je kako će s Daciom prijeći na potpunu elektrifikaciju u posljednjem mogućem trenutku.
U skladu sa strategijom elektrifikacije, od Renaulta uskoro očekujemo nove modele električnih vozila - tijekom sljedeće tri godine, spominju se najmanje četiri takva modela. Među inim, spominju se Renault Megane E-Tech Electric i Kangoo Van E-TECH Electric te automobil koji bi mogao biti najzanimljiviji većem broju ljudi koji razmišljaju o kupovini manjeg gradskog električnog automobila, a baziran je na legendarnom Renaultu 5.