Microsoft ima velike planove s umjetnom inteligencijom koja bi mogla postati ključan dio većine njihovih proizvoda. Prve naznake oko toga što možemo očekivati saznali smo nedavno kada su predstavili nadograđenu verziju tražilice Bing te internetskog preglednika Edge u koje je implementirana ova tehnologija.
Bing i Edge su, dakle, samo početak, a uskoro će na red doći i njihovi najpopularniji proizvodi poput Worda, PowerPointa, Outlooka i drugih aplikacija. Kako su u Microsoftu zamislili implementaciju umjetne inteligencije u Word i druge alate trebali bi saznati već za mjesec dana, za kada se očekuje službeno predstavljanje. Tako barem tvrde tehnološki mediji upoznati sa situacijom u kompaniji.
Umjetna inteligencija u PowerPointu i Excelu mogla bi, na temelju korisničkih uputa, sama napraviti različite grafike i grafove, čime bi se pojednostavio i ubrzao rad na prezentacijama. Također, nije teško zaključiti na temelju svega što smo do sada vidjeli s ChatGPT-om da bi unutar Worda i drugih aplikacija Microsoftova umjetna inteligencija mogla bi pisati različite tekstove, odgovarati na mailove i slično. Sve što korisnik treba napraviti jest dati joj što preciznije upute i tekst će brzo pojaviti na ekranu. Nakon toga samo će ga trebati urediti i eventualno ispraviti gramatičke pogreške.
S obzirom na to da su tek nedavno predstavili Bing i Edge s umjetnom inteligencijom, ovako brzo predstavljanje drugih proizvoda samo je dokaz kako se Microsoftu prilično žuri. ChatGPT i njegove mogućnosti mnoge su zadivili te je s tim chatbotom pokrenuta prava AI revolucija te se kompanije sada trude što prije predstaviti vlastite alate i proizvode pogonjene umjetnom inteligencijom kako bi što prije zauzele svoje mjesto na ovom tržištu.
Npr. sve do nedavno nitko nije niti mogao zamisliti da će se tako brzo pojaviti neki konkurent Googleovoj tražilici, no situacija se radikalno promijenila s predstavljanjem spomenutom chatbota koji nam je pokazao kako pretraživanje na mreži može biti drukčije i jednostavnije. Sada je i Google predstavio vlastiti AI chatbot koji se na početku nije proslavio i zbog samo jedne njegove greške tržišna vrijednost kompanije pala je za više od 100 milijardi dolara.
Kako prenose na The Vergeu, u Microsoftu su uvjereni kako su, s razvojem i integracijom AI u Bing i ostale aplikacije ispred Googlea, no svjesni su kako uvijek postoji mogućnost da bi se mogli pojaviti novi konkurenti koji bi mogli uvesti novu disrupciju na tržište i ugroziti njihov Office na sličan način na koji Microsoft želi ugroziti Googleovu tražilicu.