Nakon deset godina: David Karp napušta Tumblr

Deset godina nakon što je kao 20-godišnjak osnovao Tumblr, David Karp najavio je odlazak iz kompanije.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.11.2017. / 08:46

David Karp, osnivač Tumblra (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Sredinom 2013., nakon što je Yahoo preuzeo Tumblr za više od milijardu dolara, mediji su sve više pisali o novom bogatašu i osnivaču ove kompanije te se činilo kako će David Karp postati nova velika zvijezda i prepoznatljivo lice tehnološke industrije poput Marka Zuckerberga, Evana Spiegela i drugih.

Međutim, s vremenom se više pričalo o produbljenju problema Yahooa iz koje ih Marissa Mayer nije uspjela izvući, a Tumblr nije uspio privući novi veliki broj korisnika niti su uspjeli ostvariti zadovoljavajuće prihode. Razdoblje nakon akvizicije obilježilo je neslaganje između direktora Tumblra i Yahooa koji nisu u potpunosti razumjeli Tumblr i način rada ove platforme, postavili su preambiciozne ciljeve kada je u pitanju prodaja oglasa, a zbog cijele situacije zaposlenici su počeli napuštati Tumblr – tri godine poslije Yahoo je otpisao veliki dio vrijednosti ove kompanije i tako su službeno priznali kako je to bila loša odluka.

Nakon Verizonova preuzimanja Yahooa, prije nekoliko mjeseci Tumblr je spojen s AOL-om u novu medijsku kompaniju nazvanu Oath, a konačno zatvaranje jednog poglavlja vezanog uz ovu kompaniju očekujemo krajem godine kada će David Karp, kako je jučer najavio, napustiti Tumblr. U mailu zaposlenicima i poruci koju je objavio na Twitteru napisao je kako će ga na poziciji šefa kompanija zamijeniti Jeff D`Onofrio kojeg je nazvao najsposobnijim liderom i za kojeg je uvjeren da će kompaniju voditi bolje od njega. Ipak, nije poznato je li ovo samo privremeni potez dok Oath ne pronađe zamjenu za Karpa ili će D`Onofrio dugoročno preuzeti novu dužnost.

Iz Oatha su zahvalili Karpu na svemu što je napravio za Tumblr tijekom ovih deset godina otkad je kao 20-godišnjak stvorio "mjesto za kreativce" te su pohvalili njegovu strast i posvećenost rastu platforme na kojoj je u skoro 380 milijuna blogova objavljeno više od 155 milijardi objava.

 Izvor: CNN

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti