WordPress i Tumblr u neku ruku su konkurentni servisi — oba se mogu opisati kao platforme za blogere, no WordPress nudi više mogućnosti, dok Tumblr želi ostati jednostavan.
Izgleda kako se korisnici boje kako će izgledati Tumblr nakon što ga je kupio Yahoo. Vjerojatno ih odbija činjenica da će njihova 'sloboda' — pričamo o jednom od danas rijetkih besplatnih servisa na kojima oglasi ne skaču na sve strane — nestati.
Matt Mullenweg, CEO WordPressa kaže kako su danas vidli neobičan porast tranzicije postova s Tumblra na WordPress. Da je to poveći skok pokazuje podatak da je s standardnih 400 do 600 postova po satu, danas već prebačeno 72.000 postova.
Iako Mullenwega više interesira činjenica kako bi Tumblr izgledao za pet ili deset godina kao nezavisna kompanija, izgleda kako se ipak neće dogoditi s ozbirom da je od danas pod dirigentskom palicom Yahooa.
WordPress trenutno bilježi 50.9 milijardi postova, pa tako brojka od 72.000 novih ne znači mnogo, no svakako može pokazati djelić onoga što korisnici Tumblra trenutno misle o servisu.
Ako usporedimo ova dva servisa, WordPress je prošle godine koristilo 60 milijuna stranica, dok je primjerice Tumblr koristilo 100 milijuna, no dok WordPress nudi mogućnost kreiranja profesionalnih stranica, Tumblr je više izbor kada se treba koristit zasebni podbrandovi — što radi jednostavnosti korištenja, što radi vrlo jednostavnog postavljanja.
Izvor: Mashable, Foto: Danijel Posavec