U SAD-u postoji analiza kvalitete vozila poznata kao "J.D. Power Initial Quality Study", koja predstavlja industrijski standard za mjerenje kvalitete novih vozila 90 dana nakon njihove prodaje.
Analizu provodi tvrtka J.D. Power i rezultati posljednje jedni su od najvažnijih dosad jer su prvi put u nju uvrštena i Teslina vozila.
Bez okolišanja, Tesla je prema rezultatima analize uvjerljivo posljednja. Uvjerljivo.
Tvrtka J.D. Power provodi svoju studiju koristeći metodologiju prikupljanja anketa korisnika automobila iz svih 50 američkih saveznih država, 90 dana nakon kupnje automobila.
Tesla, međutim, toj tvrtki nije dozvolila da prikuplja informacije o Teslinim vozilima od njihovih vlasnika u 15 američkih saveznih država, pa su iz J.D. Powera prikupili dovoljno velik uzorak iz preostalih 35 kako bi uvrstili Teslu u svoje rezultate, ali bez službenog karaktera zbog nedostatka podataka iz 15 saveznih država.
Tehnički se zbog navedenog Tesla ne bi trebala računati, ali rezultati su svejedno indikativni i prema njima Tesla bi bila uvjerljivo posljednja na ljestvici.
J.D. Power rangira proizvođače tako što prikuplja informacije o problemima koji se javljaju po prosjeku od 100 vozila tog proizvođača (PP100).
U konkretnom slučaju Tesle, vozači su na svakih 100 Teslinih modela prijavili 250 problema. Prosjek u autoindustriji iznosi 166 pa je lako zaključiti o kakvom rezultatu je riječ.
Iz Tesle nisu službeno reagirali na objavu tih rezultata.
Za kraj, spomenimo koji su proizvođači zauzeli top-pozicije. Na vrhu su se našli Dodge i Kia sa 136 problema na svakih 100 vozila. Chevrolet i Ram poravnati su na drugom mjestu sa 141 PP100, a Genesis je treći sa 142 PP100.
Ima i renomiranih imena koja su isto tako ostvarila vrlo loše rezultate, poput Toyote, Porschea, Jaguara, Mercedesa, Volva, Audija i Land Rovera. U priloženoj tablici pogledajte kakvi su ti rezultati.
Izvor: Cnet