Da tehnologija nije rezervirana samo za proizvodnju, već ju je moguće primijeniti i u industriji ljepote, pokazalo je treće izdanje sajma startupova, digitalnih transformacija i inovacija VIVATECH 2018 (Viva Technology Paris 2018).
L'Oréal je tako predstavio niz tehnoloških inovacija te pokazao kako digitalne tehnologije doprinose budućnosti industrije ljepote pružajući korisniku još bolji doživljaj i jedinstveno iskustvo.
Tako je predstavljeno „pametno ogledalo“ koje posjetiteljima omogućuje virtualno isprobavanje make up-a i boje kose, virtualnog butlera na glasovno upravljanje, potom tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege kože temeljenoj na dijagnostici dermatologa, personaliziranu dijagnostiku vlasišta i vlakana za kosu te naprednu kapsuliranu tehnologiju koja se primjenjuje prilikom tuširanja.
Tehnologija u industriji ljepote (Foto: L\'Oreal) (Foto: L\'Oreal)
Svoju premijeru doživjelo je i predstavljanje nove tehnologije proširene stvarnosti kompanije Modiface, svjetskog lidera u području proširene stvarnosti i umjetne inteligencije u industriji ljepote. Kompanija Modiface već je kreirala niz revolucionarnih aplikacija koje kombiniraju njegu ljepote s proširenom stvarnošću. Ova tehnologija korisnicima omogućuje potpuno personalizirano iskustvo uz pristup raznovrsnim korisnim beauty tutorijalima kroz vođenje make up stručnjaka, virtualno isprobavanje šminke i različitih izgleda, ali i online kupovinu.
„Pametno ogledalo“, prototip tehnologije osmišljene isključivo za ovogodišnji sajam, a koju potpisuju Modiface i L'Orealov startup partner MemoMi, posjetiteljima je omogućila virtualno isprobavanje make up-a koje najbolje odgovara njihovim odjevnim kombinacijama.
L’Oréal Professionnel, brend specijaliziran za njegu kose, predstavio je tehnologiju za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose baziranu na 3D umjetnoj inteligenciji koja u velikoj mjeri doprinosi boljem doživljaju frizerskih usluga te ujedno poboljšava odnos frizera i korisnika.
Pametno ogledalo (Foto: L\'Oreal) (Foto: L\'Oreal)
Predstavljene su i dvije inovacije u online kupovini. Prva dolazi u obliku virtualnog butlera na glasovno upravljanje, koji pruža personalizirane savjete za njegu kože te omogućuje kupnju proizvoda temeljenu na razgovoru s korisnikom. Druga inovacija razvijena je u suradnji s kineskom tvrtkom Alibaba, a podrazumijeva ogledalo koje naručuje make up proizvode direktno s internetske trgovine TMall, ovisno o izgledu kojeg korisnik virtualno odabere.
Također, po prvi put u Europi, SkinCeuticals predstavio je Custom D.O.S.E, tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege za kožu temeljenoj na dijagnostici dermatologa, dok je La Roche-Posay predstavio novo iskustvo tuširanja u suradnji s francuskim startupom Skinjay. Riječ je o naprednoj kapsuliranoj tehnologiji koja se primjenjuje prilikom tuširanja, a omogućava korisniku s osjetljivom kožom da ulije u vodu tuša La Roche-Posay dermatološku otopinu za njegu kože.
Kérastase je predstavio personaliziranu dijagnostiku vlasišta i kvalitetu vlakana kose, temeljenu na kombinaciji mobilne aplikacije i kamere za live stream. Ova tehnologija omogućit će profesionalcima da preporučuju proizvode za njegu kose koji najviše odgovaraju željama i potrebama njihovih klijenata.