Velikom valu poskupljenja većine proizvoda i usluga treba dodati i poskupljenja usluga telekoma. Da ćemo telefonirati, gledati TV i surfati skuplje nagađa se već neko vrijeme te su nedavno iz tri najveća telekoma u Hrvatskoj potvrdili da će povećati cijene dijela usluga u svojoj mobilnoj ponudi.
Dobra vijest za korisnike kojim se ne slažu s takvom praksom, a imaju ugovornu obvezu s operaterom koji podiže cijene, jest da mogu zatražiti raskid ugovora, pri čemu im se neće naplatiti naknada za prijevremeni raskid.
Iz Hrvatskog telekoma tako su nedavno potvrdili da su napravili manje cjenovne izmjene u portfelju mobilnih usluga, no uz povećanje podatkovnog prometa i pristup 5G mreži u svim novim tarifama za privatne korisnike, A1 je povisio mjesečnu naknadu za uslugu prijenosnog kućnog interneta koji radi na mobilnom signalu za 20 kuna, dok su iz Telemach Hrvatska najavili veću mjesečnu naknadu za svoja dva mobilna paketa za 3 do 8 kuna.
No to nije sve, čemu mogu posvjedočiti korisnici koji su počeli primati poruke i pozive od svojih operatera. Dok s jedne strane telekomi ispituju tržište, tj. kontaktiraju postojeće korisnike te ih pitaju koliko bi bili zadovoljni poskupljenjima fiksnih usluga u zamjenu za određene besplatne nove opcije, neki su korisnici A1 Hrvatska dobili obavijesti o poskupljenjima mobilne usluge. Tako će se za jednu pretplatničku opciju cijena od 1. kolovoza uvećati za 6 kuna, uz napomenu kako je zbog te izmjene moguće raskinuti ugovor bez naknade do 17. srpnja.
Obavijest o poskupljenjima na svojim je stranicama objavio i Tomato. Kao razloge naveli su "nepovoljne situacije na tržištu koja se odražava u poskupljenju energenata i sirovina", a pretplata će u brojnim tarifama porasti za 9 kuna.