Nekoć najpopularnija usluga za elektoničku poštu ima novi izgled

Kompanija koja je nekada bila sinonim za sve vezano uz internet pokušava se vratiti u život

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 28.06.2017. / 12:36

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Jedna od priča o tome kako se od kompanije koja personificira web kao pojam postaje igrač s margina velike pozornice definitivno je vezana uz Yahoo. Jer, upravo je Yahoo tamo devedesetih godina prošlog stoljeća bio prvi veliki igrač koji je u svojem portfelju držao sve usluge koje su vam trebale za pristup internetu i servise koji su vam omogućavali potpuno iskustvo korištenja istog.

Danas je Yahoo u teškim problemima, već godinama traže put prema povratku, ali ga za sada nema na vidiku, bez obzira na to što je kompaniju kupio američki Verizon. Konkurencija im je sve više odmakla, ali Yahoo svejedno ide dalje, pa su tako ovih dana predstavili novi, redizajnirani Yahoo mail, nekoć također najpopularnije rješenje za elektroničku poštu. Iako je prije nekoliko godina imao ozbiljnih problema sa sigurnosnim propustima, zbog čega je odgođena i kupovina od strane Verizona, Yahoo mail je ipak uspio održati bazu korisnika, kojima sada nudi u potpunosti novo sučelje.

Kako je danas apsolutni naglasak na vizualnom i dizajnerskom minimalizmu, tako je i Yahoo, očekivano, krenuo ovim putem.

Novi Yahoo Mail je daleko “čišći i pregledniji” od sučelja kakvo je nudio u dosadašnjoj verziji, minimalizam je temelj i misao vodilja, a uz to tu je i neizbježna mogućnost personalizacije samog sučelja, što korisnici svih servisa ovoga tipa obožavaju i to je jednostavno nešto što se mora implementirati u sam sustav, pa je to Yahoo i učinio.

Da ne ispadne kako je sve vezano samo i isključivo uz dizajn, poboljšane su i unaprijeđene i funkcionalnosti samog Yahoo Maila, čime bi se trebalo vratiti povjerenje u njegovo korištenje. Ono što je novo jest i naziv servisa koji se može koristiti kroz mjesečnu ili godišnju pretplatu. Od sada se ta usluga zove Yahoo Mail Pro, godišnja naknada stoji 34.99 američkih dolara, dok je cijena za mjesečno korištenje 3.49. Ako pak želite koristiti samo pristup mobilnoj profesionalnoj opciji, to će vas koštati 9.99 USD godišnje, odnosno 0.99 USD mjesečno.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti