Instagram uvodi nove promjene na svoju društvenu mrežu, no nisu svi oduševljeni s tim promjenama. Stari Instagram u kojem je naglasak na fotografijama i objavama osoba i profile koje korisnici prate na mreži polako odlazi u povijest i mijenja ga nova verzija u kojoj je glavni fokus na videozapisima.
Zbog tih se promjena mreža našla na udaru velikih kritika, a među inim, kritizirale su je u dvije reality TV zvijezde - Kim Kardashian i Kylie Jenner. One su putem storyja poslale poruku glavnim ljudima kompanije od kojih traže da Instagram ponovno postane Instagram, a i brojni drugi nezadovoljni korisnici poručili su kako ne žele da se njihova omiljena mreža pretvori u TikTok.
Nakon sve većeg broja kritika jučer se oglasio i prvi čovjek Instagrama Adam Mosseri rekavši kako živimo u svijetu koji se brzo mijenja te se i i oni moraju prilagoditi tim promjenama. Naglasio je kako će i dalje nastaviti s podrškom za fotografije koje su “dio njihova nasljeđa”, no s vremenom bi to ipak trebala postati mreža na kojoj će videozapisi postati primaran oblik sadržaja.
Dotakao se i kritika koje dolaze od strane kreatora - osim prevelikog fokusa na video, one se odnose i na full-screen mode te na preporuke i vidljivost objava prijatelja te je Mosseri najavio nove promjene i poboljšanja.
Priznao je kako je moguće da su s preporukama od Reelsa koje se prikazuju ljudima napravili loš posao te, ako se korisnicima te preporuke ne sviđaju, da bi ih trebali stišati. Nastavit će s poboljšanjima tih preporuka za koje kaže da su najučinkovitiji i najvažniji način koji kreatorima omogućuje da dosegnu što veći broj ljudi.
Prema svemu što je rekao, stječe se dojam da su mu obični korisnici, oni koji konzumiraju sadržaj (ali i pregledavaju reklame) u drugom planu, dok su fokusirani na kreatore i način na koji bi se njihov sadržaj (prvenstveno video) prikazao što većem broju ljudi na toj platformi.
Izvor: Vice