Na vodećim američkim news stranicama 60% posjeta su direktni ulazi na stranicu, dok ostalih 40% su posjetitelji preusmjereni s neke tražilice, ili nekog servisa, neke društvene mreže.
Od tražilica predvodi Google koji preusmjerava 30% posjeta na news stranice, a tko je iza Googlea?
Vjerojatno bi se svi dali kladiti na Facebook, ili možda na Twitter. No, ovdje je svoje prste upetljao netko treći – The Drudge Report.
The Drudge Report internetska je stranica stara 14 godina, a osnovao ju je i njome upravlja Matt Drudge. Ta stranica predstavlja „farmu linkova“ na običnoj bijeloj podlozi, bez videaa, bez opcije pretraživanja stranice, bez slide showova.
Naći se na Mattovoj, iako vizualno ne atraktivnoj stranici, američkim je portalima pravo bogatstvo. Ta stranica vodećim portalima generira oko 7 posto dolazaka, što je gotovo dvostruko više od Facebooka, koji generira oko 3.3 posto dolazaka.
The Drudge Report posjećuje 12 do 14 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno, a Matt Drudge jedan je od najutjecajnijih ljudi na internetu. Kako izgleda The Dudge Report pogledajte ovdje.
Mnogi misle da je tajna njegovog uspjeha u relevantnosti i kvaliteti njegovih linkova, a što vi mislite?
Via NYTimes