Njemačke oružane snage, Bundeswehr, planiraju koristiti popularnu aplikaciju za kratke videosnimke TikTok za pronalaženje novaka.
Kako bi se natjecali za najbolje umove, korištenje TikToka je neizostavno, objavila je u Berlinu glasnogovornica ministarstva obrane.
Iz tog razloga, brand poslodavaca Bundeswehra će od kraja svibnja zauzeti novi pristup korištenju TikToka s posebno osmišljenom kampanjom.
Prema riječima glasnogovornice, za Bundeswehr je ključno doprijeti do mladih ljudi gdje mogu dobiti informacije i digitalno razmijeniti ideje kako bi uspješno komunicirali s mladim novacima.
Uvode se posebne mjere za korištenje TikToka. To uključuje tehničko odvajanje između mreža Bundeswehra i platforme TikTok. Namjenski krajnji uređaji trebali bi se koristiti bez pristupa IT strukturi Bundeswehra.
Softver TikToka još uvijek nije ni ovlašten niti tehnički moguć na službenom IT-u.
Glasnogovornica je dalje objasnila da vojnici mogu privatno koristiti platforme društvenih medija na svojim privatnim uređajima, na primjer izvan dužnosti ili tijekom pauza, sve dok se poštuju pravila i propisi o zaštiti službene tajne.
Magazin Der Spiegel objavio je da ministarstvo obrane radi na kratkim reklamnim spotovima u kojima je Bundeswehr predstavljen kao poslodavac. Bundeswehr tako nastavlja kampanju sličnu onima na YouTubeu i Instagramu.
Njemačka vlada pokrenula je početkom travnja svoj prvi kanal na TikToku @TeamBundeskanzler. Cilj je obratiti se posebice mladim građanima koji se rijetko koriste tradicionalnim medijima.
Neobične odluke koje dolaze iz njemačke vojske ne odnose se samo na korištenje TikToka, jer su ranije kupovali neobične replike ruskih tenkova radi pripreme za borbu sa stvarnim ruskim oklopom ili pak savjetovali svojim vojnicima da "improviziraju" oklopna vozila, zbog nestašice istih.