Vjerojatno bi većina izbjegla ovakvu primjenu tehnologije virtualne stvarnosti, pogotovo kada je u pitanju pad zrakoplova, ali u Oculusu su uvjereni kako ovakve simulacije mogu biti od ogromne pomoći.
Činjenica je da pad zrakoplova ne nudi previše šansi za preživljavanje, uostalom, grozna nesreća u kojoj je Andreas Lubitz namjerno, barem tako tvrde istražitelji, zabio zrakoplov Germanwingsa u Alpe, najbolji je, zapravo najgori dokaz ove tvrdnje. Krajem ožujka je u jednog od najgorih avionskih nesreća, ne samo u posljednje vrijeme, poginulo 150 ljudi iz Airbusa A320. Možda ovo i nije najbolja usporedba kada se govori o tome što Oculus Rift sa svojom simulacijom želi napraviti, jer će i samo prisjećanje na nesreću koju smo spomenuli izazvati ogromnu nelagodu, ako pomislite što su svi ti nesretnici u zrakoplovu proživljavali prije smrti...
Usprkos svemu, zrakoplovi će i dalje letjeti, ljudi će ovaj način putovanja i dalje birati kao jedan od najomiljenijih kada su u pitanju daleke destinacije. Nažalost, vrlo vjerojatno će se i dalje događati avionske nesreće, a Oculus Rift namjerava upravo u "pripremi", ako je tako nešto uopće moguće, za potencijalni pad zrakoplova, odnosno bolje rečeno za slijetanje na vodu, omogućiti što veći postotak preživljavanja. Iako u svakom zrakoplovu postoje pisane upute kako se ponašati ako stvari krenu po zlu, iako postoje i simulacije na zaslonima, stručnjaci smatraju kako bi ovakve simulacije mogle donijeti rapidno poboljšanje da putnici shvate što se može dogoditi i kako se ponašati u slučaju katastrofe.
U priloženom videu možete pogledati kako je Oculus Rift zamislio "tečaj" pripreme za slijetanje na vodu.