Popularne igre poput Fortnitea, Call of Duty: Warzonea i Apex Legendsa njihovim su izdavačima, iako je riječ o besplatnim igrama, donijele veliki novac. Dok gameri ne plaćaju samu igre, mnogi troše novac unutar igre na nekakve dodatke, oružja i slično te se na tom tržištu okreću milijuni dolara.
Još jedna popularna igra iz istog žanra je i PUBG: Battlegrounds čija se verzija za osobna računala i konzole sve do nedavno morala plaćati. No početkom godine izdavač Krafton promijenio je strategiju te su najavili kako će ova igra postati besplatna za sve. Taj se potez, kako možemo zaključiti na temelju financijskih brojki za prvi kvartal, itekako isplatio.
Prema podacima koje su objavili na The Vergeu, prodaja od PC verzije PUBG-a porasla je za 61 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije (na 82,3 milijuna dolara), dok su te brojke za verziju za konzole još bolje - zabilježen je porast prihoda od 124 posto u odnosu na raniji kvartal, odnosno 274 posto u odnosu na isti kvartal godinu dana ranije. Očekivano, povećan je i broj aktivnih mjesečnih korisnika i to za oko 300 posto.
Dobre brojke Krafton je zabilježio i s mobilnom verzijom svoje igre. PUBG: Mobile od ožujka prošle godine preuzet je više od milijardu puta, a u prvom kvartalu ove godine igra je zaradila više od 300 milijuna dolara, što je porast od oko pet posto. PUBG: Mobile također je besplatan te u igri svakodnevno uživaju milijuni gamera.
Izvor: The Verge